środa, 3 lipca 2013

fioletowe lato



Ostatnio wzbogaciłam się o dwie płytki do stemplowania. 
Nie jestem wielką fanka tej metody, 
ale stemple zdecydowanie są jedną z najbardziej efektownych i ciekawych metod zdobienia, 
tak więc zapomniane przeze mnie stemple wracają na paznokcie i bloga!:)




  Polubiliśmy się bardzo z lakierem Lioele. Nie tylko za kolor, ale i krycie. Na paznokciach mam jedną cienką warstwę, a krycie jest prawie idealne! Stemplowy motyw kwiatów odbiłam z blaszki S4, za pomocą lakieru Golden Rose Rich Color, bo ona najlepiej nadaje się do stempli z wszystkich lakierów jakie mam, a tych specjalnych do stemplowania nie mam. Wszytko nie odpiło się idealnie, ale w rzeczywistości przepych panujący na paznokciach gubi wszelakie niedociągnięcia. Całość utrwaliłam topem UV od Wibo. Zmienia on lekko kolory lakierów i w tyn sposób zamiast typowego wrzosowego odcienia, mam pastelowy fiolet lekko wpadający w róż. Co w tym przypadku przypadło mi do gustu. Całość ma lekki, letni klimat co mi odpowiada, a do stempli z pewnością wrócę tego lata jeszcze wiele razy.










29 komentarzy:

  1. ale świetne, sama często sięgam po stemple, uważam że są bardzo efektowne (nawet najmniejszy wzór) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ci wyszły te stemple, naprawdę. Co ile zmieniasz sobie paznokietki ;)?

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od chęci do malowania. Czasem nosze jeden kolor aż lakier odpryśnie (albo go zdrapię:)), a czasem zmywam zdobienie po jednym dniu i malują coś nowego. :)

      Usuń
  3. Wow, szczerze nie wiedziałam kiedyś, że coś takiego jest xD

    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie.. ja tam jestem wielką fanką stempli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! This is so beautiful!! :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Jeszcze nigdy nie próbowałam tej metody, szczerze to wolę jednobarwne paznokcie, ale są wakacje, czemu nie spróbować :)

    Zostanę tu na dłużej, obserwuję :D

    http://its-five-oclock.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne paznokcie! ;) Chyba wypróbuję te stemple :)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for your lovely comment!!
    I follow you now on GFC and Bloglovin!!! Follow me too! ;)

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    https://www.facebook.com/estilohedonico?ref=hlThank you for your lovely comment!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fantastycznie wygląda to zdobienie. mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę sobie kupić taką płytkę efekty są boskie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo efektownie wyglądają! Szczerze powiedziawszy to na początku zastanawiałam się jak to zrobiłaś a potem przeczytałam, że stemple! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wygląda, idealnie dobrane kolory, chyba muszę wyciągnąć swoje stemple :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pięknie Ci to wyszlo ;)uważaj na osy z tymi kwiatuszkami hihi ;D .
    ja dałabym te kwiatuszki na palec serdeczny ;))
    obserwuję ,loveandvanillascent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja... jakie boskieee :) chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stempelki wyszły cudownie, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super.! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastycznie wyszło i te kolory :) podoba mi się ten wzór

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piękny ten fiolet bazowy :D a całosc super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje paznokcie wyglądają przepięknie
    To stemplowania to dosyć ciekawa metoda :)
    Ukradłabym Ci ten odcień lakieru
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. boskie są te paznokcie *,*

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny, kwiatowy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful nails!! nice post!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Absolutely gorgeous! I love the floral pattern and the pink color. :)

    xo,
    Sabrina
    http://www.rougespark.com
    $40 ModCloth store credit giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjne są te kwiatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszczę płytki paznokci, pieknie się u Ciebie takie wzorki prezentują :) ja niestety u siebie nie potrafię stosować stempli ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".