poniedziałek, 29 lipca 2013

Szaro i ponuro?




Dookoła kolorowe paznokcie, wakacyjne zdobienia, a u mnie tym razem... szarak z czarnym akcentem.
Szaro i ponuro czy jednak nie?:)



Na paznokciach mam dwie warstwy szaraka, ze złotym, lekkim shimerem firmy Lovely. Do całości dodałam czarne naklejki, które otrzymałam od firmy Sincler. Całość pokryłam topem.







 _________________________________________________________

Te naklejki i 19 innych kartoników + inne ozdoby możecie wygrać w moim rozdaniu:




21 komentarzy:

  1. Świetne te naklejki :D
    Szaraki dobre są przez cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem super :)
    świetny masz kształt paznokci ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutkie paznokcie! :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyszło i widzę tu że się zmieniło i zaś jest tu jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, te naklejki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jest ponuro :D ja bardzo lubię szare lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bombowe pazurki :d lubię szare lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki szarak jest dobry od czasu do czasu.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szaro ale wcale nie tak ponuro! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. very nice!!

    http://sweetmakeupandfashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/Sweetmakeupandfashion

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby szaro i ponuro, ale jednak nie, jest uroczo i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyszło i nie jest ponuro:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają rewelacyjnie :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcale nie szaro i ponuro , a świetnie! :p

    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jest ani trochę ponuro, jest ślicznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są :D :)
    Zapraszam do obserwacji :)
    http://chachisummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby ponuro.. ale kolorowo też ciągle być nie może.. za szarościami nie przepadam, ale tu się rzucę, bo ma złoty shimmer:D Naklejki prezentują się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".