wtorek, 10 lipca 2012

wojskowe pazurki


Odkąd moja lakierowa kolekcja powiększyła się o lakier khaki Art de Lautrec miałam w głowie plan na wykonanie jakiegoś "militarnego" zdobienia. Wakacje, więcej wolnego czasu, więc zrealizowałam moje zamiary. W ten sposób powstały takie oto wojskowe pazurki.







 Do wykonanie zdobienia użyłam trzech kolorów-jak widać na zdjęciu obok. Jako lakier bazowy posłużyła mi zieleń Golden Rose, militarne ciapki zrobiłam wykałaczką zamoczoną w lakierze khaki, następnie w brązie Vipery.




Nie jestem fanką militarnych wzorów ani kolorów, ale postawiłam na klasyka. Szczerze? Paznokcie nie wywołują we mnie żadnych emocji.
Sam wojskowy motyw, wykorzystam zapewne jeszcze nie jeden raz, ale tym razem w innej gamie kolorystycznej. Może róże albo fiolety...?:)




6 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło, bardzo podobają mi się kolory jakich użyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie widziałam motywu wojskowego na paznokciach ;) jestem ciekawa połączenia go z fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego postanowiłam go zrobić:)
      Myślę, że z fioletem efekt będzie ciekawszy.:)

      Usuń
  3. Uwielbiam motywy wojskowe w garderobie :D
    Po raz pierwszy spotykam się z nim na paznokciach, ale genialnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie podoba taki mani

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".