czwartek, 8 sierpnia 2013

neonowo-czarny french

Dzisiaj bardzo modne zdobienie. 
Dlaczego? 
Modne w tym sezonie neony razem z ponadczasową czernią
a całość połączona w kultowym zdobieniu w stylu french manicure.

Frencha nie nosiła bardzo długo. Miałam przez spory czas długie paznokcie, a na długich, u mnie, po prostu nie podobają mi się wszelakie "paski". Frenche jak najbardziej, ale tylko na krótszych paznokciach. Dlatego pewnie w najbliższym czasie zobaczycie pewnie jeszcze ze dwa frenche, muszę wykorzystać odpowiednią do tego długość paznokci.:)

Najpierw pokryłam paznokcie cienką warstwą białego lakieru. Kolor wyszedł lepszy, bardziej neonowy, ale niestety nadal potrzebował trzech warstw, żeby ukryć wszelakie niedociągnięcia zrobione bielą (nie starałam się malować białym ładnie ani trochę:)). Neonowy żółtek to lakier firmy Lemax (na zdjęciu nie udało mi się uchwycić koloru), który zapakowałam do wirtualnego koszyka razem z makowymi lakierami. Po wyschnięciu, czyli ponad godzinę później, zaczęłam malować czarny french. Robiłam go bez pasków do french manicure, bo: po pierwsze-nie mam ich, po drugie-nigdy  nie umiałam się nimi posługiwać (to krzywo nakleiłam, to słabo nakleiłam, to za mocno i odklejały się razem z lakierem itd.). Postawiłam też na cienki pędzelek do zdobień, tak też frencha zmalowałam "od reki" lakierem Ados do zdobień, ponieważ wolę malować frenche właśnie takimi cienkimi pędzelkami. Całość pokryłam jedną warstwą topu nabłyszczającego.




No i ostatnio spełniam prośby czytelników, więc...
Monika napisała do mnie e-maila z prośbą.... abym pokazała całe palce i z pytaniem dlaczego nigdy nie pokazuje całej dłoni na zdjęciach.
Zatem oto zdjęcie:


A dlaczego nie pokazuje takich zdjęć?
Moje palce są nieco zdeformowane, "pogrubione" w kostkach (szczególnie autentycznie zostało to uchwycone na palcu serdecznym) przez zapalenie stawów. Tylko palec środkowy był krótko zajęty i on jest w najlepszym stanie. Tak, wiec o ile paznokcie wyglądają zazwyczaj ładnie, tak już palce do najlepszych nie należą.:)




39 komentarzy:

  1. o rany julek! to jest prześłiczne!
    wielki szacun za ręczne zmalowanie frencha O.O
    no i całość jest fantastyczna! świetnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się świetnie,dobre połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, są naprawdę oryginalne i ciekawe :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę genialnie się prezentuję, bardzo lubię neony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale genialne połączenie kolorów no i french od ręki! gratuluję wprawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. wielkie WOW jak u B for Beautiful Nails, tylko ona zrobiła inne zdobienie.

    Uwielbiam takie kontrasty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wygląda! Z chęcią zobaczyłabym jeszcze ten mani z różowym neonem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne połączenie, genialny efekt ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardziej mi się podoba french na krótkich paznokciach. A na takie połączenie kolorów...raczej bym się nie odważyła

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh, ja mam palce jak patyki ;-;

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest boskie!! Coś wspaniałego! Naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne :)
    ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie idealne! I tak jak napisałaś bardzo modne w ostatnim czasie. Zgadzam się z Tobą i do tego, że french- tak ale nie na długich paznokciach, bo to wygląda po prostu dziwnie i do tego że paski- a fe! Nigdy nie umiałam się nimi posługiwać, wydają mi się zbędnym wydatkiem, zwłaszcza, że można zrobić to szybciej (posługując się właśnie cienkim pędzelkiem). Się rozpisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie i jak równiutko! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Woow zazdroszczę, ja bym nie potrafiła :) Super efekt
    http://superfakekids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne :) ten neonowy, żółty lakier jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne :) takie urozmaicenie neonowego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  18. French piękny i równiutki, co do żółtka również cudo, ale jak już czytam o malowaniu nim to mi się odechciewa, przy dziecku nie ma szans na taki mani :<

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Neonowy żółty świetnie pasuje z czernią. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne paznokcie :)
    a choroby stawów niestety skądś znam, chociaż u mnie to 'tylko' biodra...

    OdpowiedzUsuń
  21. wow , ale ładnie prezentuje się ten neonek z tym frenchem :D podobaaaaa mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie byłam przekonana do neonów, ale w tym przypadku przepadałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi się ta niebanalna kombinacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Looks pretty =)

    Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Take a look into my blog and let me know! www.gwiyomistyle.net

    OdpowiedzUsuń
  25. Sure...followed ya

    Hope you would return the favor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale żarówa, na lato idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetnie, bardzo mi przypadła do gustu to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, that color of your nail is so perfect for summer! :)

    http://dreamybubblebee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Love, love, love it.

    Great Blog. Will definitely like to follow each other. Following you now on GFC and Bloglovin.

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O jej, jakie rewelacyjne połączenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. To wygląda tak świetnie, że ciągle przewijam i oglądam od nowa:) i do tego tak idealnie namalowany french!!!:) <3

    OdpowiedzUsuń
  32. mega podoba mi się to połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądają razem te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".