niedziela, 29 maja 2016

lazur dream


Wiosna w pełni, a ja na nowo przekonuję się do pasteli.
Lazur Dream, czyli limitowany lakier Semilac w pięknym, zgaszonym baby blue 
oficjalnie rozpoczyna u mnie kolorowy okres na paznokciach. :)



Odkąd wróciłam z Anglii na moich paznokciach gościł jednolity kolor. Królowała butelkowa zieleń i śliwka. Nie miałam kompletnie ochoty na bawienie się z pędzelkami, farbkami, naklejkami, pierdółkami. Ba, był moment kiedy po prostu przestało mi się to podobać na MOICH dłoniach.

Ostatnio jednak przypomniałam sobie jak miło było siadać po całym tygodniu pracy/szkoły przy kawie, włączać YouTuba i paćkać coś na paznokciach. Muszę przyznać, że zatęskniłam za tym na tyle, że bez większego zastanawiania się, wygrzebałam farbki, pędzelek i zabrałam się za urozmaicanie hybrydy którą zrobiłam dzień wcześniej.
I takim oto sposobem myślę, że na bloga wróci więcej zdobień paznokci. :)



Słonecznej niedzieli!







17 komentarzy:

  1. Taaak, wróć :) Zdobienie jest bardzo ładne, podziwiam precyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten kolor, idealny pastel :) śliczne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor i wzorek jaki zmalowałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor! A malunek dodaję mu "to coś". Super,czekam na więcej zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdabianie hybryd zwykłymi lakierami/farbkami jest o tyle fajne, że trzyma się dłużej niż na zwykłym lakierze i przy ewentualnych poprawkach nie trzeba od nowa kłaść bazowego koloru i czekać aż wyschnie ;-) Zdobienie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to jest zdecydowanie największy plus i jednocześnie zachęta do eksperymentowania ze wzorkami. Na klasycznym lakierze zazwyczaj, jak poszło coś nie tak, to zmazywałam i rezygnowałam ze zdobienia. :)

      Usuń
  6. piękny kolor i piękne zdobienie :) strasznie mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdobienie, kolor też - u mnie wciąż czeka na debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor bardzo ładnie wygląda na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. odkąd dostałam lazure dream na pokazie semilaca mogłabym go nosić codziennie i tylko wzorki zmieniać

    OdpowiedzUsuń
  10. Więcej takich pięknych! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest ten kolor, mam taki sam, jednak mam bana na hybrydy, bo dostałam okropnego uczulenia :( Twoje są śliczne!
    http://iga-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten kolorek - jest piękny. Niestety zdolności do zdobień nie mam. Tobie wzorek wyszedł naprawdę pięknie!
    Z chęcią dołączam do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".