wtorek, 18 sierpnia 2015

white feathers


Kolejna płytka od BornPrettyStore.
Tym razem coś dla fanek indiańskich klimatów i symbolu ulotności, czyli piór.
Zapraszam na delikatne, ale wyraziste zdobienie!




Białe wzory to coś, co pokochałam dzięki Konadowi od BornPrettyStore, który jest pięknie napigmentowany i inne białe lakiery mogą się przed nim chować. To, że lubię motyw piór mogliście przekonać się w poprzedniej Artystycznej Środzie, więc gdy znalazłam płytkę z piórkami długo nie zastanawiałam się nad jej wyborem. Dzisiaj jej pierwsza odsłona, czyli białe piórka na błękitnym tle.



a tak rzeczywiście wygląda odbijanie całopaznokciowych wzorów ;D



http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
10-cio procentowy kod rabatowy na zakupy w sklepie BPS










WAŻNE!
Dzisiaj oddają komputer do naprawy. Przygotowałam zdjęcia na kilka wpisów, które postaram się systematycznie dodawać korzystając z komputera brata i do końca sierpnia będę nadal tutaj dość często, nie wiem co będzie później, ale mam nadzieję, że naprawa pójdzie w miarę sprawnie.
Nie będzie pojawiała się "Bitwa Tygodnia", dwa zdobienia do "Artystycznej Środy" mam gotowe, więc tej serii nie zabraknie. Pojawi się też jeden wpis z nieopublikowanymi zdobieniami oraz pomęczę Was jeszcze postami z płytkami od BPS.



14 komentarzy:

  1. Kocham pióra, mam tę płytkę bo musiałam ją mieć ;)
    Pięknie Ci to wyszło i przyznam, że mi udaje się bardziej ubrudzic stemplami xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie :-) wczoraj dotarł do mnie stempel i jedną płytka - mam nadzieję, ze moje mani z ich wykorzystaniem będzie równie perfekcyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te piórka :D ale myślałam, że biel z konada będzie bardziej kryjąca. Zastanawiałam się nad jej kupnem, ale teraz poszukam czegoś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, biały Konad dobrze kryje... mnie się szybko rozwarstwił niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piórka <3 Chyba w końcu czas skusić się na tę płytkę, bo mani wychodzi cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci wyszło;) obecnie również mam mięte i stemplowe piórka na pazurkach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piórka mi się bardzo podobają :D
    Świetne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojaaaajjjć sliczne polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny wzór :) uwielbiam takie kolory, połączenie jest mega kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre piórka nie są złe :) Fajna baza, nie przypuszczałam, że to Manhattan, bardziej jakiś Essie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".