sobota, 21 czerwca 2014

projekt: Wakacje w Polsce!


Od dawna po głowie chodziła mi organizacja projektu. 
 Wakacje to idealny czas na takie przedsięwzięcie, więc...
Zapraszam Was na projekt paznokciowy "Wakacje w Polsce!".



Skąd pomysł na akurat taki projekt?
Jak wiecie interesuję się też nieco podróżowaniem. 
Pewnie pomyślicie, że w takim razie powinnam "zabrać Was" na Hawaje czy do Japonii. 
Jednak nie, tego nie zrobię.
Dlaczego?
Powiedzenie "cudze chwalicie, swego nie znacie" wszystko wyjaśnia.
Uważam, że nie trzeba spędzić dwóch dni w samochodzie, 10ciu godzin w samolocie, 
by spędzić niezapomniane wakacje w pięknym miejscu.
Polska też potrafi być piękna i chcę aby w te wakacje przymknąć oko na wszelakie polityczne, gospodarcze kwestie i popatrzeć na Naszą Ojczyznę przez pryzmat przyrody, dokonań ludzi.
Myślę, że da się to zrobić bez większych problemów.:)


W projekcie "zabieram Was" w 4 najpopularniejsze miejsca, które zaraz zobaczycie.
Na koniec inspiracją niech będzie okolica, w której mieszkacie. 
Bez względu na to, czy pokażecie najlepsze miejsce w Waszym województwie, czy kwiaty z Waszego ogrodu. 
Ma być to cząstka Waszego otoczenia. Ot tak. :)

Projekt będzie trwał od 1 lipca do 19 sierpnia. 
W tym czasie mamy 5 kategorii, które zaraz przedstawię Wam bliżej.
Oczywiście, możecie robić po kilka stylizacji, jak tylko macie ochotę, czas, pomysł.
Nie ograniczamy się co to ma być. 
Jeśli z morzem kojarzy Wam się ulubiony deser lodowy, z górami konkretna roślina, 
a z Warszawą kupiona tam biżuteria to może to być idealna inspiracja!
Grunt, żeby to była Wasza "wycieczka". :)

Ciekawiej byłoby, gdyby każda z Was, jak znajdzie jakąś inspirację, napisała kilka słów na ten temat
bez względu czy to budynek, zwierze czy potrawa.
Wtedy inne osoby będą mogły poznać bliżej dane miejsce, pokażecie im, że Polska jest piękna. :)


 Mam nadzieję, że w miarę czytelnie i prosto przedstawiłam założenia projektu.
 Przejdźmy do konkretów!
Gdzie wyjedziemy?
Zaczynamy od klasyka, czyli pierwsze skojarzenie 90% ludzi na słowo "wakacje".
 MORZE! PLAŻA! SŁOŃCE!
Nie, nie... nie wybieramy się na egzotyczną wyspę, ale 1 lipca jedziemy nad...
Bałtyk! 
(nie narzekamy, on też potrafi być piękny!)
Po wylegiwaniu się na plaży czas na aktywny wypoczynek.
Jedziemy na drugi koniec Polski. W góry.
Tatry? A może Sudety? Co wolicie!
Macie całe 10 dni na piesze wędrówki, zdobywanie szczytów, podziwianie fauny i flory, kosztowania regionalnych potraw, poznawania obyczajów, historii.
Już wiecie co pokażecie na paznokciach z tej podróży?
Pochodziliśmy w górach, więc może znów odpoczniemy na plaży, w wodzie?
21 lipca zapraszam na Mazury
Ja popływam łódką, bo nad morzem fale są dla mnie za straszne. :)
Co powiecie na wycieczki po lasach i szukanie pięknych zwierząt, roślin?
Grzechem byłoby też przejście obojętnie wobec tradycji i historii Warmii i Mazur.


W lipcu dużo odpoczywaliśmy dużo na łonie natury.
Teraz czas większe miasto.
31 lipca jedziemy do stolicy, tam spędzamy kolejne 10 dni.
Zwiedzanie, spacery po parkach, zakupy... A może Warszawa nocą, atrakcje na Stadionie Narodowym?
Oj, w 10 dni zobaczymy wiele.

 10 sierpnia pakujemy walizki i wracamy do domu.
(A może nie musicie, bo mieszkacie w stolicy?:))
Jednak to nie koniec!
Ile z Nas tak na prawdę nie wie jak piękna jest jej okolica, a nawet sama miejscowość?
Zabytki, szlaki rowerowe, architektura, lasy, jeziora...
Na pewno jest wiele do odkrycia!
I na to poświęcamy kolejne 10 dni wakacji.

_______________________________________________
20 sierpnia kończymy podróżowanie.
Zabieramy się za oglądanie zdjęć, podsumowania wakacji i ładujemy akumulatory na jesień i zimę! :)



Jeśli nadal macie wątpliwości czy Polska to dobry pomysł na wakacje i są szansę na spędzenie ich wspaniale bez przekraczania granicy to zapraszam Was do galerii:


baner-szału nie robi, ale moja praca w niezbyt dobrych programach :)


Do projektu możecie zgłaszać się pod tym postem.
Zostawicie po prostu adres bloga, abym mogła szybko zaktualizować listę.
Miło będzie, jeśli umieścicie na swoim blogu baner akcji z linkiem do tego wpisu 
i rozpowszechnicie projekt nieco, bo mój blog po zmianie adresu nie jest zbyt zauważalny. :)
 
 Uczestnicy:
1. Edyta (organizator) - www.nailsandmore2.blogspot.com
2. The Cieniu - www.cienistosc.blogspot.com
3. Lovemecosmeticsdream - www.lovemecosmeticsdream.blogspot.com
4. Little Frog - www.nailsandkitchen.blogspot.com
5. Anita Nails - www.anitakulikowska89.blogspot.com
6. Modnaania - www.modnania.blogspot.com
7. Alexandra Nail Art - www.alexandra-nailart.blogspot.com
8. Joanna Reda - www.paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com


14 komentarzy:

  1. O jeny ale super projekt! Świetny pomysł :D
    Biorę udział - cienistosc.blogspot.com
    Za parę dni jak będę pisać nowego posta, to wspomnę o projekcie w notce i wrzucę baner

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie, dziękuję!
      Już dodaję Cię do listy :)

      Usuń
    2. Baner wstawiony (tylko zmieniłam kolory, żeby pasował mi do szablonu, mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza) i opublikowałam posta na temat projektu :)
      Przy okazji - w tym tygodniu zmieniłam adres bloga na "cienistosc.pl", czy mogłabyś zaktualizować u siebie? Sory za zamieszanie.
      Mam nadzieję, że jeszcze dużo osób się zgłosi :D

      Usuń
    3. Nie ma problemu, grunt, że jest. :)
      Oczywiście, sama niedawno zmieniałam adres i wiem coś o tym zamieszaniu. :)

      Usuń
  2. Jaaa teeeeż ! Spróbuję ;d
    http://lovemecosmeticsdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny projekt, ale niestety nie wezmę w nim udziału. Okres lipiec-sierpień to dla mnie zawsze burzliwy czas i boję się, że nie dotrwam do końca projektu, a tego bym nie chciała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się dopisze na tę wycieczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na projekt i chyba się na niego skuszę przez wzgląd na moją słabość do morza i moich Tatr :)

    http://anitakulikowska89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny pomysł :) szkoda, że niedawno zaczęłam pracę i wolnego nie dostanę, ale z mojej strony polecam Wrocław, piękne miasto :) mieszkam to wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny projekt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo super pomysł, trzeba puścić wodzę wyobraźni :) zgłaszam się oczywiście :) http://modnania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł ;) sama zastanawiałam się nad podobnym projektem, ale nie miałam zbyt odwagi na organizację ;)
    Zgłaszam się koniecznie :D http://alexandra-nailart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa inspiracja na projekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".