piątek, 29 maja 2015

Hi mountains!




Jeśli śledzicie mnie na Instagramie to wiecie, że od kilku dni robię jedną z najlepszych rzeczy jakie można zrobić mając już wakacje-jestem w Bieszczadach!
Zdobienie i post przygotowałam przed wyjazdem i mam nadzieję, że technologia nie nawaliła. ;)
Ja zapewne teraz chodzę po górach, więc i Was zabieram na małą wycieczkę!



Kiedyś mówiłam sobie, że gdy zapuszczę paznokcie to zabiorę się za ambitniejsze malowanki farbkami akrylowymi. Takie miałam "postanowienie" już w ubiegłe wakacje (tak, tak, teraz ja już mam wakacje i to najdłuższe w życiu!). Co prawda moje paznokcie poszły do ścięcia tuż przed wyjazdem, ale nie narzekam na ich powolny wzrost, więc zapewne za dwa tygodnie będę już nosić krótkie kwadraty, za którymi nieco się stęskniłam już.

Zdobienie jest w całości zrobione farbkami i mimo, że nie jest to zbyt praktyczne zdobienie to jestem z niego bardzo zadowolona i planuję od czasu do czasu malować małe "pejzaże'. :)
A teraz zostawiam Was z porcją zdjęć. :)










Ściskam mocno!






11 komentarzy:

  1. ale cudowne! pewnie dużo roboty z takimi malunkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapierające dech w piersi <3 dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Krajobraz jest śliczny, nie mogę się doczekać następnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany! piękne :D uwielbiam oglądać takie "obrazy" na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie!!!! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie! Chę takie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW. Jadę za 3,5tygodnia do zachodniej części Beskidu Żywieckiego i już się nie mogę doczekać, uwielbiam tam jeździć i zazdroszczę Ci, że już tam jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O!M!G! this is awesome, so well done... thumbs up girl :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow beautiful work!!!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".