poniedziałek, 10 sierpnia 2015

esy floresy



Moje odkrycie roku-stemplowe naklejki!
"Esy floresy" w zimnych, morskich kolorach.
Dacie się ochłodzić?:)

Długo wzbraniałam się przed wszelakimi eksperymentami ze stemplami. Dopiero Projekt Stemplowej Maniaczki (którego podsumowanie pasowałoby mi wreszcie zrobić!) otworzył mi oczy na cuda, jakie można wyczarować dzięki temu wynalazkowi.
Nowa, piękna płytka od BornPrettyStore to ładny zestaw "esów-floresów" nadających się do kolorowania. To waśnie z jej użyciem pierwszy raz zrobiłam typową, stemplową naklejkę. Wcześniej malowałam wzorki lakierami i odbijałam na paznokcia. Tym razem poczekałam aż wzór dokładnie wyschnie, pokolorowałam go farbkami akrylowymi, pokryłam gruszą warstwą topu i potraktowałam go jak całopaznokciową naklejkę.
Początkowo miało być energetyczne zdobienie w intensywnych, słonecznych kolorach, ale ostatecznie wybrałam różne odcienie niebieskiego. Muszę nieskromnie przyznać, że jestem zadowolona (jak na pierwszy raz!).:)

Tak wyglądało to w trakcie:


A tak później na końcu:



Lubicie bawić się w kolorowanie stempli?
Mnie przypomina to malowanie antystresowych kolorowanek, które jakże obecnie są modne.;D













http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
kod rabatowy do sklepu BPS




12 komentarzy:

  1. Lubię tą płytkę, ma śliczne wzory :) Nawet używałam tych wzorów jakiś czas temu i też robiłam mani w niebieskościach ;) Podobają mi się bardzo naklejki zrobione z stempli ale najczęściej brakuje mi na nich nerwów ;( gratuluję cierpliwości - było warto bo efekt na pazurkach jest świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne wzorki i ten niebieski jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że wybrałaś odcienie niebieskiego, wyszło genialnie!
    Lubię kolorowac stemple ale nie cierpię czyścić skórek z naklejek >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. W żywych barwach mani straciłoby urok i wyglądało jak każde inne, stemplowo-naklejkowe mani :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyszły Ci te naklejki! Uwielbiam niebieskości na paznokciach (i nie tylko) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny niebieski odcień. Genialne mani.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne te naklejki zrobiłaś <3 Uwielbiam niebieskie paznokcie! I też lubię naklejki stemplowe <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszły :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj robiłam mani z tym wzorem i tez miałam zrobić naklejki, ale w końcu go pokolorowałam już na paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci to wyszło, jak gotowe naklejki ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele razy się zbierałam do stemplowych naklejek, ale zawsze wychodziło jak dla mnie nie satysfakcjonująco. U Ciebie wyszło cudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".