środa, 12 sierpnia 2015

Artystyczna Środa (cz. V)


Kolejna Artystyczna Środa.
Dzisiaj wracam do tradycyjnych rysunków.
Motyw przewodni: pióro.
Zapraszam!


 Dzisiaj będzie krótko, zwięźle i na temat. Temperatura i słońce tak skutecznie mnie "podgrzewają", że wyparowuję wszelakie resztki umiejętności logicznego, ciekawgo pisania (których i tak nie mam za wiele;D).
Nie jestem wielką fanką wszelakich modnych, tatuażowych wzorów jakim ostatnio  jest m.in. łapacz snów. Mimo to lubię sam proces jego rysowania-geometria pozwalająca na swego rodzaju dowolność, a pióra są elementem, który nie wymaga wielkiej staranności, jego malowanie pozwala na zrelaksowanie się w pełni, a sam uniwersalny kształt na tworzenie z nich różnych różności, które zobaczycie za sekundę.

styczeń 2014

marzec 2014

nic nadzwyczajne, ale jak już pióra to... pióro :) wrzesień 2014


sierpień 2015


 Lubicie piórkowe motywy?








8 komentarzy:

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".