piątek, 14 sierpnia 2015

wedding roses


 Delikatne zdobienia sprawdzają się na każdą okazję, każdą porę roku i na każdych paznokciach.
Dzisiaj kolejny stemplowy manicure, tym razie w wersji lekkiej i stonowanej.



Znów upalnie, znów krótko i na temat.
Zmieniłam kształt paznokci. Kiedyś migdałki nie podobały mi się kompletnie, teraz przekonałam się do nich i całkiem miło mi się je nosi. Mam wrażenie, że są "łatwiejsze w utrzymaniu" i lepiej w tym momencie u mnie wyglądają, bo kwadratowe paznokcie przeszkadzały mi w wielu czynnościach, odkształcały się i w efekcie wyglądały na nierówne, co nie było zbyt estetycznie.


Przyzwyczajona do słabego krycia bieli, szczególnie podczas stemplowania, nałożyłam na paznokcie jasny róż z myślą o przetestowaniu lakieru do stempli Konad, który otrzymałam od BornPrettyStore.
Wzory, które widzicie, pochodzą z płytki, którą widzieliście już tutaj. Całość zaakcentowałam srebrnymi ćwiekami i powstał delikatny manicure, który kojarzy mi się ze... ślubem. :)





Udanego weekendu!









http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
10-cio procentowy kod rabatowy na zakupy w sklepie BPS



10 komentarzy:

  1. Wyglądają cudownie ! Muszę koniecznie nabyć tą płytkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ;-) Myślę, że na ślub nadałyby się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne!
    Uwielbiałam tę serię wibo i nigdy im nie wybaczę, że ją wycofali. Zostały mi się 2 kolorki i są jak ostatnia kropla drogich perfum - na specjalne okazje! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mam ten lakier i kompletnie o nim zapomniałam ;( śliczne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyszło! sama do ślubu zdecydowałam się na pastelowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kształt paznokci.
    Piękne delikatne i subtelne mani.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi także kojarzą się ze ślubem :) Bardzo ładne pazurki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".