wtorek, 21 lipca 2015

różowe róże




Nadszedł magiczny czas odpoczynku od krzykliwych wzorów i kolorów.
Pozostaje jednak w letnim, kolorowym klimacie.
Zapraszam na róż w duecie z różami.


Po pewnym czasie zabawy kolorami i wzorami, prędzej czy później, nachodzi mnie ochota na coś bardziej delikatnego, stonowanego i spokojnego. Tak było też tym razem. Potrzebowałam chwili odpoczynku od intensywnych kolorów. Wybór padł na, kupionego całkiem niedawno Rimmela. "Rose Libertine" to wyraźny, ale przygaszony i spokojny róż. Pięknie zgrał się z naklejką wodną, która delikatnie urozmaiciła całość. Nie ma co więcej dodawać. Zostawiam Was z kilkoma zdjęciami.





Lubicie czasem, tak jak ja, odpocząć od wymyślnych, intensywnych zdobień?


















9 komentarzy:

  1. Przepiękne paznokcie, kolor i wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek i bardzo efektowne zdobienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki!
    Dziękuję za miły komentarz. Fajny blog. Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. Rimmel ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż w takim słodkim odcieniu fajnie pasuje do tych naklejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak,często odpoczywam od zdobień :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne! Kwiaty idealnie pasują kolorem do lakieru. Ahhh zachciało mi się takich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, świetnie się spasowal kolorek z tymi kwiatami ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".