środa, 22 lipca 2015

Artystyczna Środa (cz. III)



Ta środa będzie artystyczna, ale tym razem na paznokciach.
Coś o czym już wspominałam-czas na wyrobienie sobie ręki w malowaniu pędzelkami i farbkami.
Zapraszam zatem na wakacyjny widok na paznokciach.


 Zdobienia a'la pejzaże robią bez wątpienia wrażenie. Sama lubię od czasu do czasu znaleźć chwilę na skupienie i rysowanie, czego efekty mogliście widzieć już tutaj i tutaj. Czasem zdarza się, że kartkę zastępują paznokcie. Tak właśnie powstają moje "malowanki". Nie jest to dla mnie typowy manicure i zazwyczaj coś takiego wykonuję tylko na jednej ręce i nie noszę długo. "Pejzaże" robię totalnie dla przyjemności, bo nie są one ani trochę praktyczne.


Wszystko byłoby dobrze, gdyby kompletnie nieudane (moim zdaniem) palmy. Źle zmieszałam kolory i jakoś ta zieleń taka... bez energii. Do tego mogłam bardziej postarać się z namalowaniem ich. :) Całość zrobiłamje pewnie dobre 3 tygodnie temu.  Leżakowało w folderu i już miałam go nie pokazywać, ale skoro już poświęciłam czas i nie straszy to czemu nie? Dzieło sztuki to nie jest, bywały lepsze malowanki u mnie, np. tutaj, ale uczę się i nie zniechęcam potknięciami.







Ściskam mocno!

















18 komentarzy:

  1. wow, jestem pod wrażeniem :)
    masz talent, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdolności! Po prostu pięknie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pazurki. Jak dla mnie bomba i nie widzę nic nieudanego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem o co Ci chodzi! Przecież to zdobienie jest cudne! Dla mnie malowanie farbami to czarna magia, nie umiem na tak malutkiej powierzchni i nie mam zdolności. Dlatego powmdziwiam Twoje *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam nie narzekaj ! Dla mnie to małe dzieło sztuki :) Piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Są po prostu przecudne!! I palmy też i wszystko <3 Mega piękny pejzaż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie kolorystyka palm jest świetna bardzo realistyczna, nieprzerysowana :) Piękny malunek i uwierz mi chciałabym tak malować! Niestety wiem, że wszystko jest kwestią wprawy i ćwiczeń a niestety ja na to czasu obecnie nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. alez niesamowite to zdobienie, jestem zauroczona;)dołączam do grona obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny krajobraz ;) palmy są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, po prostu brak mi słów, są idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, śliczne! takie marzycielskie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne mani. Magiczne:)
    Prz okazji chciałam zaprosić cię do zabawy z racji nominacji do Liebster Blog Award, jeżeli jesteś chętna to zaglądnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podoba i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym coś tak artystyczego na paznokciach a marzenie to rower!!
    ������

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".