piątek, 10 lipca 2015

romantyczny zygzak





Korzystam z białej, hybrydowej bazy -stempluje, maluje, kombinuje.
Dzisiaj paznokcie w stylu vintage, czyli coś, co musi pojawiać się co jakiś czas. :)
Tym razem jednak biel połączyłam z metaliczną szarością, a róże rozrzuciłam po różnych kątach paznokci.

"Zygzakowy" wzór to jeden, który od dawna bardzo mi się podoba. Szczególnie w przeróżnym miksach czy bardziej eleganckich zdobieniach. Jednak mój pierwszy raz z nim wypadł w stylu vintage, z czego jestem zadowolona, bo zawsze stawiałam na kropki lub paski gdy ozdabiałam paznokcie w tym stylu.
 Stemple z płytki, którą widzieliście już kilka razy (tutaj, tutaj oraz tutaj) opiłam srebrnym, metalicznym Manhattanem. Solo nigdy go nie nosiłam (ba! mam go ponad rok, a nie użyłam go chyba jeszcze ani razu na cały paznokieć), ale w roli stempla świetnie się sprawdził. 


Całość przełamałam różami, które jak wiecie, bardzo lubię, umieszczając je w różnych miejscach, ponieważ nieszczęsny Insta Dry zawsze rozmaże wzorek, choćbym nie wiem jak delikatnie go nakładała, więc chciałam kwiatami przysłonić  rozmazania.





Jak podoba Wam się taka propozycja?


Udanego weekendu! 



















14 komentarzy:

  1. Piękny vintage Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde świetnie wyszły Ci te paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie ;)! ładnie pasują te róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this vintage design <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Też lubię chevron jako tło do innych zdobień, ostatnio wylądował na nim kotek ;)

    Róże są przepiękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczo wyglądają ;) świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, genialne połączenie zygzaka z kwiatami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Zygzak i kwiatki to jedno z najlepszych połączeń !

    OdpowiedzUsuń
  9. przesliczny manicure <3 bardzo mi sie spodobal, pieknie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie! Kwiatki śliczne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają przepięknie! Super Ci wyszły! :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam róże na tłach typu chevron, paski, kropki itp <3 świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".