środa, 8 lipca 2015

Artystyczna Środa (cz. I)


Tak jak obiecałam rozpoczynam nową serie "Artystyczna Środa".
Zapraszam dzisiaj na coś innego niż paznokcie.



Rzecz jasna-tytuł serii traktuję z przymrożeniem oka. Żadna ze mnie artystka, a moim rysunkom daleko do czegoś wybitnego. Uważam jednak, że jeśli coś bardzo coś lubiło się robić w dzieciństwie, to będąc dorosłym warto odkurzyć dawne "talenty" i sprawdzić co z nich zostało. A nóż znajdziemy swój sposób na wolny czas i hobby, na którego brak tak wiele osób narzeka.

Ja nie miałam ołówka w ręce prawie całe gimnazjum (pomijam plastykę, na której czasem coś zrobić było trzeba) i większość pierwszej klasy liceum. Teraz też nie siadam z kartką często. Muszę mieć naprawdę ochotę i cierpliwość  aby w pełni skupić się na tym-w przeciwnym razie nic z tego nie wyjdzie, szczególnie gdy nie jestem wystarczająco spokojna. ;D
Mimo wszystko, jak już coś zrobię, to warto byłoby to gdzieś uwiecznić i zachować na pamiątkę. Z kartkami różnie bywa, już teraz niektóre są mocno pogięte czy np. popisane. Spora część rysunków ląduje na moim Instagramie, ale mała garstka z Was zapewne je widziała.
Poza tym-blog jest takim skumulowaniem moich hobby w jednym miejscu, więc właśnie tego nieco brakowało.

Dzisiaj trzy zwierzaki i dwa... organy ludzkie (takie zboczenie (prawie)zawodowe:)).
"Zdjęcia" rysunków to skany.

 
czerwiec 2014-najbardziej uroczy rysunek jaki kiedykolwiek zrobiłam :)
sierpień 2014-jeden z moich ulubionych rysunków
kwiecień 2015
luty 2014
marzec 2014



 Mam nadzieję, że takie wpisy będą miłym urozmaiceniem do paznokci, a Wy poznacie mnie też od innej strony.
Prawdę mówić nie bardzo wiedziałam jak zabrać się za ten post-czy tylko wrzucić skany, czy coś od siebie dodać itd. Mam nadzieję, że następnym razem nie będę miała tego problemu. :)




11 komentarzy:

  1. bardzo ładne rysunki :)
    też lubię czasem coś narysować, ale często potrzeba mi motywacji i oczywiście cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sowa mi sie najbardziej podoba :) Też kiedyś rysowałam, ale teraz braknie na to czasu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne :) Sowa i oko najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. So talented <3 I like the drawings!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ŻYRAFKA! <3
    Kocham żyrafki! Ta jest przeurocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne serce !! jak żywe :P a jaki to prawie-zawód? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fizjoterapeuta. Może do oko i serca do tego nie ma się aż tak do fizjoterapii, jak ma się np. do medycyny, ale zawsze to jednak kierunek medyczny. :)

      Usuń
  7. super rysunki, masz talent kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, you really can draw *.*
    now i know how your manicures always look great :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lew i sowa są przepiękne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sowa jest przepiękna :) Masz rękę do malowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".