poniedziałek, 6 lipca 2015

pasteLOVE




Lekkie pastele, delikatny wzorek to propozycja świetna na lato.
Zapraszam na stemplowe serduszka. 
 



Korzystam z białej hybrydy robię zdobienia wymagające białej bazy. Tym razem postawiłam na miks w delikatnym wydaniu. Na białym Samilacu wystemplowałam jasnymi lakierami serduszka, które znajdują się na płytce BornPrettyStore. Całość pozostawiłam bez topu, żeby wreszcie pokazać nierozmazane stemple.



 Dziękuję Wam za miłe słowa pod wczorajszą "Bitwą Tygodnia".
Cieszę się, że przypadła Wam do gustu i chętnie przeczytacie kolejne.
Jestem pozytywnie zmotywowana i już dzisiaj mogę Wam zdradzić, że w tym tygodniu walką będzie pomiędzy dwoma topami matującymi.


Pozdrawiam!













http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
Kod rabatowy do sklepu BPS.


13 komentarzy:

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".