niedziela, 28 czerwca 2015

Projekt Stemplowej Maniaczki: dowolne



Ponad miesiąc poślizgu, ale jest!
Ostatnie zdobienie w ramach Projektu Stemplowej Maniaczki
czyli dowolny stempelek na paznokciach.





Teoretycznie powinien to być najłatwiejszy tydzień. Jednak wyszło inaczej. Dwa, wykonane jeszcze w maju przed moim wyjazdem w Bieszczady, zdobienia powędrowały do folderu "nieopublikowane" po czym zwątpiłam i stwierdziłam, że zrobię je po powrocie. A że po powrocie miałam paznokcie ścięte na zero i zaraz później nosiłam dwa tygodnie hybrydę to dopiero w tym tygodniu wykonałam ostatnie zdobienie do Projektu Stemplowej Maniaczki.



Postawiłam na stonowane kolory i delikatny wzór z płytki, którą otrzymałam od BornPrettyStore w ramach współpracy. Piękne groszki, które dopiero za trzecim razem dobrze "wstemplowywałam" przyzwoicie, bo uczyłam się na nich odbijania moim nowym sprzętem. Tadaaam! Przed Wami mój nowy stempel od BPS!


Z początku nie polubiliśmy, ale wystarczyło nieco cierpliwości, zmatowienia i z czasem pokochaliśmy współpracę ze sobą i płytkami. A naszego romansu widzicie w tym poście i zobaczycie jeszcze wiele razy. :)



http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
Kod rabatowy do sklepu BornPrettyStore.














11 komentarzy:

  1. No i elegancko! A ze stemplem życzę długieeego romansu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kropeczki. A ten stempelek uwielbiam - używam go na tyle często, ze chyba to już małżeństwo a nie romans ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy efekt.Kropeczki są świetne;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) Ale czemu takie ciemne? Jest lato! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nosiłam same jasne, więc czasem i latem lubię postawić na coś ciemniejszego. :)

      Usuń
  5. Hi there,
    I really like your blog! How about following each other?
    Let me know on my latest post & I follow right back!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piekne paznokcie! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham kropki!
    Mam ten sam stempel *piona*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kropeczki i bardzo często lądują na moich paznokciach. Jednak ja niestety nie mam stempelków i robię je samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".