wtorek, 30 czerwca 2015

mix with blue



Stempel, złoto, ćwieki, niebieski, biały...
Mały, wakacyjny misz-masz na paznokciach.
Zapraszam!

Zdobienie powstawało bez żadnego planu. Do ostatniej chwili nie wiedziałam co to będzie i do teraz nie jestem do niego przekonana.  Jednak skoro przygotowałam i jako tako wygląda to żal nie pokazać, chociażby dla tego pięknego odcienia niebieskiego.


 Początkowo stempel z płytki od BPS miał być na trzech paznokciach, ale moja cierpliwość do robienia "naklejek" na stemplu skończyła się bardzo szybko. Postawiłam zatem na biel, złoto (które według mnie daje za mocny efekt) i biel. Wszystko pogodziłam ze sobą złotymi i niebieskimi ćwiekami.


Niestety Insta Dry nieco rozmazał stempel, co widać szczególnie po prawej stronie paznokcia.



Lada dzień pojawi się wpis z "wakacyjnym rozkładem jazdy", 
mam nadzieję, że uda mi się go zrealizować, a Wam spodoba się pomysł. :)




http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html


Tutaj możecie przejrzeć co BPS oferuje dla naszych paznokci. Sporo tego!


14 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie mixy kolorów i wzorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniała kompozycja!! Chcę mieć takie same <33 świetne są <3 jak kiedyś podkradnę to nie miej do mnie pretensji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne i bardzo efektowne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny mix, piękny odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie :)
    Ps. Gratuluję przejścia na własną domenę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, very talented in nail styling <3
    Many thanks for lovely words on my blog. I checked your blog and I’m impressed by the passion you put in your blog! Now I want to ask you if you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie cudne *.* Również posiadam ten lakier z Primarka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że top rozmazał Ci naklejkę, ale i tak jest świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".