piątek, 1 maja 2015

Projekt Stemplowej Maniaczki: dwukolorowe


Czwarty tydzień Projektu Stemplowej Maniaczki, organizowanym przed RedRouge,
przemija pod hasłem dającym mnóstwo możliwości, a jedyne ograniczenie to pozostawienie paznokci w dwóch odcieniach.
Zapraszam na moje dwukolorowe stemple.






Matura lada dzień, a ja zamiast zabrać się za naukę to przygotowuję wpis. Na "ostatniej prostej" kompletnie nie potrafię zmotywować się do nauki, powtórek. Stresu brak, ale ta obojętność jest chyba jeszcze gorsza. O samo zdanie matury nie obawiam się ani trochę, ale mój dar do robienia tzn. głupich błędów pewnie nie opuści mnie nawet w następnym tygodniu. Na biologii liczę na przewagę człowieka, genetyki i ekologii, bo jeśli CKE postawi na wszelakie kwiatuszki i jakże fascynujące układy pokarmowe dżdżownic i tkanki parzydełkowców to będzie nie najlepiej. Tak czy inaczej wybierając biologię miałam świadomość, że jest to egzamin, który najgorzej sprawdza stan autentycznej wiedzy, a za to bardzo dobrze myślenie "kluczem" i szczęście. :)
Koniec o maturze, czas na coś o paznokciach.


Wybrałam jedno z moich ulubionych połączeń, czyli biel z pastelami. Postawiłam na ciemniejszy błękit, który przy stemplowaniu, zyskuje jakże mody ostatnio odcień babyblue. Efekt wyszedł dość delikatny dlatego dodałam małe, srebrne ćwieki.

Moje paznokcie są już dość długie, dlatego też wzór nie zawsze swym rozmiarem obejmuje płytkę. Stąd też to "dostemplowanie" na końcówce kciuka i palca środkowego. Mój stempel, mimo spiłowania, nadal nie zachwyca dokładnością, ale czekam na paczkę od BPS, w której będziena nowy sprzęt do stemplowania. :)


Udanej majówki!

Trzymajcie za mnie kciuki w przyszłym tygodniu!:)










17 komentarzy:

  1. rewelka super pazury ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudne <3 bardzo delikatne i po prostu piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wzór i kolory - śliczne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze :)

    Edzia będę trzymać kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty będziesz trzymać swój długopis wtedy a nie kciuki! :D

      Usuń
  5. Paznokcie pięknie się prezentują :) Powodzenia na maturze, przesyłam wirtualnego kopniaka szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ałć! :)
      Dziękuję, mam nadzieję, że pomoże.:)

      Usuń
  6. Przepiękne są! Ten niebieski ma śliczny kolor i ten ćwiek do tego <3
    Jednak z tego co się orientuję, w tym tygodniu to stemple miały być dwukolorowe ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam, ale jak już kończyłam robić paznokcie, a efekt spodobał mi się, więc nie chciałam kombinować. Tak czy inaczej mój błąd i zła interpretacja, bo popatrzyłam na baner, przeczytałam "dwukolorowe" i pomyślałam "ok, czyli dwa kolory na paznokciach". ;)

      Usuń
  7. Piękne :) Delikatne, eleganckie idealne wiosenne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne. Do lekkiej, zwiewnej sukienki. Powodzenia na maturze, co zdajesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biologię rozszerzoną. Chemie sobie darowałam, bo jestem pierwszym rocznikiem nowej reformy i wszystkie przedmioty dodatkowe mogę zdawać tylko na poziomie rozszerzonym niestety.

      Usuń
  9. Piękne mani.... a mature zdawałam 8 lat temu, ale pamiętam jeszcze ten stres przed ustnym.... masakra. POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są !! :) Mam nadzieję, że egzaminy poszły dobrze :) !

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy jest ten transparentny efekt, delikatnie wyszło, ale uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".