piątek, 24 kwietnia 2015

Projekt Stemplowej Maniaczki: eleganckie



Trzeci tydzień stemplowego projektu powoli dobiega już końca.
Eleganckie zdobienia to coś, co bardzo lubię, 
więc zapraszam na moją interpretację elegancji.





Postawiłam na pudrowy róż, czerń, mat i cyrkonie, które w takim wydaniu potrafią dodać elegancji praktycznie każdemu motywowi jaki mamy na paznokciach. Transparentną, czarną bazę pod stempel zrobiłam wlewając nieco czarnego lakieru do resztki bezbarwnej odżywki. Na nią odbiłam czarny stempel. Całość zmatowiłam, żeby "wydobyć" co ja tam mam na tych dwóch paznokciach. Muszę przyznać, że w macie znacznie lepiej całość wygląda.
Następnym razem doleję do mojego transparentnego, czarnego miksu, więcej bezbarwnego lakieru, aby był jeszcze bardziej prześwitujący, przez co wzór będzie lepiej widoczny.
Ale to następnym razem, a tymczasem zapraszam Was na zdjęcia i życzę miłego weekendu.:)





Tutaj możecie na bieżąco śledzić, jakie zdobienia pojawiają się u innych dziewczyn, 
które biorą udział w zabawie.














12 komentarzy:

  1. Zdobienie wygląda rewelacyjnie! Baardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) Sama ostatnio robiłam dokładnie taki tint, samoróbki górą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobienie rewelacyjne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. baardzo eleganckie. mi ten matte top coat z lovely tak zgęstniał,że nawet odwracając go do góry nogami,to nie chciał spłynąć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Nie lubię jak jest tak "naciapane" na paznokciach, że dużo wzorów itp. Tutaj jest wszystko w granicach rozsądku, wzór jest stonowany i to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ma już dobry rok i trzyma się całkiem dobrze. Jest nieco gęstszy, ale aplikacja nada bez problemowa. Pewnie trafiłaś na jakąś gorszą serie, co u Lovely, według mnie, zdarza się nie rzadko.

      Usuń
  6. Bardzo ładne, idealnie pasuje do tematu :) Od jakiegoś czasu myślę o takich 'rajstopowych' wzorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie określenie tego typu zdobień nie wpadłam. ;)

      Usuń
  7. Świetny efekt! Pomysł z tym lekko zabarwionym lakierem jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. stemple na tintach zawsze wyglądają cudownie <3 śliczny ten manikiur <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".