niedziela, 12 kwietnia 2015

Projekt Stemplowej Maniaczki: kolorowanka



Wczoraj biel z czernią, a dzisiaj biel... z kolorami.:)
Tym razem stemplowa kolorowanka
czyli drugi tydzień zabawy "Projekt Stemplowej Maniaczki".






Po raz pierwszy miałam okazję wykonać stemplową kolorowankę. Widziałam wiele razy ten sposób, ale nigdy nie miałam okazji z niego skorzystać. Kolorowanie wzoru jeszcze na stemplu okazało się jednak świetny sposobem, który pewnie jeszcze wiele razy wykorzystam.


Na paznokciach widzicie kolejny wzór z płytki od Born Pretty Store oraz glitter Sally Hansen, który będąc w buteleczce zrobił u mnie "szał", nie robiąc tego samego na paznokciach. Dlaczego? Zdecydowanie za mało ozdób jest zanurzonych w przeźroczystej bazie. Na paznokciu widzicie dwie warstwy SH na kobaltowej bazie.


Idealne nie jest, ale jak na pierwszy raz i "złośliwy stempel" efekt całkiem przyzwoity.:)



Życzę Wam udanego wieczoru oraz słonecznego tygodnia!













http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html


11 komentarzy:

  1. Robiłaś tyle naklejek na stemplu? Musiało zająć wieki! Jak potrzebuję naklejek w większej ilości to robię na koszulce :)

    Wyszło pięknie, śliczny jest ten granat w piórkach *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór to "zestaw" wszystkich piórek jakie są na jednym paznokciu, więc nie było wielkiego problemu z pomalowaniem ich na stemplu. :)

      Usuń
  2. Przepiękne! Super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne <3 uwielbiam pawie piórka na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Muszę spróbować tego kolorowania stempli :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".