sobota, 11 kwietnia 2015

Projekt Stemplowej Maniaczki: czarno-białe



 Ostatni raz w jakimkolwiek projekcie brałam udział ponad pół roku temu.
Jako, ze w ostatnio czasie moja kolekcja płytek do stempli powiększyła się,
to ten projekt wydaje się być dla mnie idealny.:)
Zapraszam na pierwszy tydzień i biało-czarne stemple.





Do projektu zapisałam się, a później miałam zrezygnować, bo sama nie wiem czy dam radę w czasie zrobić wszystkie zdobienia, które zaplanowała organizatorka. Ostatecznie jednak zdecydowałam się na udział w zabawie, bo to świetna okazja do pokazania Wam wzorów, których w przeciwnym razie zapewne jeszcze długo nie zobaczylibyście.


Na pierwszy tydzień wybrałam klasyczną biel i czerń w stylu glamour, do którego świetnie nadała sie płytka od Born Pretty Store.  Postawiłam na miks, który rozświetliłam lakierem piaskowym od Wibo i cyrkoniami. Niestety top coat rozmazał nieco wzór.



Jak podoba Wam się biel i czerń w taki wydaniu?




http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-color-glitter-powder-hexagon-shape-powder-sheets-tips-nail-decoration-p-18755.html
Rabat do sklepu BPS.










7 komentarzy:

  1. śliczne,tylko szkoda tego rozmazanego wzoru :( osobiście kocham połączenie białego i czarnego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie mi się podoba - fajny wzorek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh te top coaty, mi też często rozmazują i doprowadzają do szewskiej pasji.
    Ale wzór wybrałaś śliczny i całość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne zdobienie- bardzo mi sie podobaja wzorki z tej plytki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać moich stempelków :)
    Paznokcie idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".