niedziela, 19 kwietnia 2015

mój hybrydowy pierwszy raz



Hybrydom uległam i ja.
Od dawna przeglądałam, planowałam i w końcu kupiłam co zamierzałam.
Zapraszam zatem na mój hybrydowy debiut! :)






Moja "kolekcja" hybrydów na dzień dzisiejszy to" aż" trzy odcienie Semilac. :) Tak czy inaczej cieszę się z nich jak dziecko i nie mogłam powstrzymać się od niezrobienie sobie hybrydowego manicure. Wybrałam dwa odcienie, które połączyłam pionowym gradientem (z którym z początku miałam mały problem, ale ostatecznie udał się całkiem przyzwoicie).
Paznokcie zrobiłam dokładnie tydzień temu, a zdjęcia są robione trzeciego dnia noszenia. Niestety nie jestem przyzwyczajona do noszenia długo jednego odcienia, więc... drapałam, skubałam, gryzłam, aż musiałam coś zepsuć i wczoraj ściągnęłam hybrydę. Przyjmijmy taką wersję: musiałam sprawdzić jak ona działa, z czym to się je i dlatego dopuściłam się do "hybrydowej zbrodni".:)

Następnym razem ponoszę hybrydy jak najdłużej, ale najpierw muszę zapatrzeć się w żel do usuwania skórek, bo o ile zawsze myślałam, ze nie mam problemu z narastającymi skórkami na płytkę, tak teraz wiem, że do hybrydy musi być totalnie "czysto" i nie przejdzie nawet cienka warstwa nabłonka, która u mnie jest obecna.






Jak podobają Wam się moje pierwsze hybrydy?
Musze przyznać, że ja jestem z nich zadowolona i na pewno z hybrydą bardzo się polubimy. :)














10 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie miałam mojego hybrydowego 1 razu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja i jakie dopracowanie!- bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w tych Twoich paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to Tobie wyszło! W życiu bym nie uwierzyła, że pierwszy raz nakładałaś hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda, cieniowanie wyszło Ci perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie jest przede mną mój pierwszy hybrydowy raz (czekam właśnie na produkty Semilac) i nie mogąc się doczekać oglądam w internecie jak poszło innym dziewczynom :D :D Twoje Wyszły perfekcyjne!! Mam nadzieję, że uda mi się uzyskać zbliżony efekt, bo muszę przyznać, że się strasznie na hybrydy napaliłam :D To jest idealne rozwiązanie przy słabych paznokciach, których zwykłe lakiery za bardzo trzymać się nie chcą :[

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".