piątek, 27 lutego 2015

HOLObrąz



 Holograficzny efekt, cyrkonie i stempel. 
Całość w stonowanym brązie, czyli u mnie nieśmiało pojawia się wiosenny błysk. :)



Brązy to odcienie do których aby się przekonać, potrzebowałam trochę czasu. Jednak obecnie już żaden kolor  nie jest mi straszny i wręcz uważam, że dłonie wyglądają rewelacyjnie w intensywnych kolorach, zarówno w neonach jak i ciemnych brązach, granatach czy wszelakich innych.
Cyrkonie w moim ulubionym wydaniu, czyli w wersji "na górze" paznokcia. Nie widać tego dobrze na zdjęciach, ale mienią się pięknie przeróżnymi barwami, co sprawia, że idealnie komponują się z holograficznym lakierem.
Efektu holograficznego ciężko dopatrzeć się na zdjęciach. Światło nie najlepsze, do tego mój aparat został kontuzjowany i... i od pół roku robię zdjęcia ze zepsutym wyświetlaczem widząc na nim tylko efekt a'la podczerwień. Zatem musicie mnie usprawiedliwić ze wszelakich niedociągnięć. :)
Jednak aparat szybko wrócił z reklamacji, ma nówka nieśmigany wyświetlacz, więc mam nadzieję, ze teraz już będzie tylko lepiej.

































Co Wy sądzicie o brązach?
Z doświadczenia wiem, że dużo osób jakoś trzyma go an dystansie, a przecież z pozoru wydaje zgaszonym, spokojnym kolorem.

A tymczasem życzę Wam wspaniałego weekendu!














12 komentarzy:

  1. Prześliczne ♥ Ja dzisiaj też malowałam i postawiłam na matowe ☺

    Zapraszam również do mnie :)
    http://testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, piękne zdobienie. Ja bardzo lubię brązy, od zawsze, chociaż obecnie znacznie rzadziej goszczą na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubię brązy - ten jest na dodatek wyjątkowo ładny :))
    myślę, że problem z brązami w dużej mierze leży po stronie producentów - rzadko można trafić na brąz w ofercie wielu firm, nie mówiąc już o tym, żeby były ładne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za brązami na paznokciach, ale ten odcień jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    Uwielbiam kolor brązowy na paznokciach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Baardzo ładny holo brązik. Nie wiem dlaczego wiele osób trzyma sie z dala od tego typu odcieni. Przecież sa taakie urokliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz tak spojrzałam i zdałam sobie sprawę, że nigdy nie miałam brązu na paznokciach... A tak ładnie wygląda. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię brązy, Twój mani wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że nie lubię brązu na paznokciach, ale temu zdobieniu mówię zdecydowanie Tak! Wygląda niesamowicie i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".