niedziela, 14 września 2014

"Wakacje w Polsce"- wielkie podsumowanie


Czas wreszcie na podsumowanie tego, czego podjęłam się 3 miesiące temu.
Zobaczcie wszystkie zdobienia w ramach projektu "Wakacje w Polsce".



Projekt trwał od 1 lipca do 19 sierpnia. Na każdą kategorię było przeznaczone 10 dni.
W zabawie wzięło udział 7 blogerek za co im dziękuję.
Poza mną, cały projekt zrealizowała również Anita i Joanna, więc dla nich podwójne podziękowania!


Niżej linki do blogów uczestniczek, a tam znajdziecie wszystkie posty z projektu i wiele więcej.

1. Edyta (organizator) - www.nailsandmore2.blogspot.com (moje podsumowanie klik)
2. The Cieniu - www.cienistosc.blogspot.com
3. Lovemecosmeticsdream - www.lovemecosmeticsdream.blogspot.com
4. Little Frog - www.nailsandkitchen.blogspot.com
5. Anita Nails - www.anitakulikowska89.blogspot.com
6. Modnaania - www.modnania.blogspot.com
7. Alexandra Nail Art - www.alexandra-nailart.blogspot.com
8. Joanna Reda - www.paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com

A teraz cała, wielka geleria.
Zapraszam do oglądania i przedłużenia sobie wakacji na kilka chwil. :)


Nie będę podlinkowywać każdego ze zdjęć osobno, bo są one podpisane i widać co do kogo należy, a linki są wyżej.
Bałtyk








Tatry/Sudety
(Miały być Karpaty, a nie Tatry. Nie wiem co mi się ubzdurało. Pierwszy baner był z Karpatami, gdy o 2 w nocy poprawiałam i od nowa wprowadzałam napisy napisałam "Tatry". I co najlepsze, a wstyd się przyznawać, zorientowałam się dopiero jak zaczął się ten tydzień.)





 

Mazury
 




Warszawa


 




Nasze domy


 


Dziękuję raz jeszcze za zabawę!



3 komentarze:

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".