niedziela, 31 sierpnia 2014

Dzień Bloga 2014


 
Po raz kolejny, trzeci już na tym blogu, mam okazję złożyć Wam życzenia z okazji Dnia Bloga.
Nie życzę Wam tym razem tysięcy wyświetleń, obserwatorów czy komentarzy.

Życzę Wam przede wszystkim satysfakcji z tego co robicie,
zadowolenia ze swoich postępów, 
rozwijania się poprzez blogowanie
oraz wiernych czytelników 
i osób, którym możecie pomóc właśnie poprzez tę formę spędzania czasu jakim jest prowadzenie bloga.


A sobie, tak poza tym, życzę, żeby jakoś ogarnąć zdjęcia, które mam na dobre 15 postów już.. ;>



4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego dla wszystkich blogerek i blogerów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia dla wszystkich blogerek i blogerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. milo ze o mnie pamietasz :) spokojnie mozesz mnie pominac w podsumowaniu, japuki co "odpoczywam" od blogosfery, mozekiedys wroce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I just love to blog !

    Would you like to follow each other?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".