środa, 14 sierpnia 2013

Pastelowe galaxy z... przepaściami. :)


Jedno ze zdobień, które powstaje bez konkretnego planu na początku, wykonywane spontanicznie, 
bez zastanowienia jaka będzie kolejna czynność, a mimo to wychodzi świetnie. 
Tak tez było dzisiaj i jestem bardzo zadowolona z tego, co mam na pazurkach!:)




W zdobieniu wykorzystałam naklejki Sincler, które otrzymałam w ramach współpracy-tym razem jednak, 
w dosyć nietypowy sposób. Zobaczcie same.:)


Jak powstawał ten manicure?


Pomalowałam paznokcie dwoma warstwami białego lakieru Miss Sporty. Jak widać pozahaczałam nim sporo razy o ciuchy itd....:)






Odczekałam ok. dwie godziny i nakleiłam na paznokcie, w przypadkowych miejscach naklejki Sincler-paski. Zapewne normalnie użyłabym do tego cienkiej tasiemki, jednak nie posiadam jej (jeszcze), zatem trzeba sobie radzić w inny sposób.:)




Na całość zaczęłam nakładać gąbeczką pastelowe kolory. W przypadkowej kolejności, różne wielkości plamek itd. Użyłam do tego: niebieskiego i żółtego lakieru Art de Lautrec, różowego i miętowego Manhattanu oraz fioletu Lioele.



Gdy paznokcie były już całe pokryte pastelami, odczekałam ok. minutę i delikatni odkleiłam naklejki, po czym całość pokryłam topem.


 Nie wiem jak Wam, ale mi efekt końcowy kojarzy się z "przerywanym", jasnym galaxy.:)






 Jak podoba Wam się pomysł takiego wykorzystania naklejek?





39 komentarzy:

  1. bardzo mi się taki pomysł podoba! Efekt jest cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny efekt! A piękny tutek jeszcze pokazuje jak banalnie wykonane jest to zdobienie! Przecież to można zrobić nawet z użyciem taśmy klejącej jak ktoś nie ma tych paseczków! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł na pastelowe galaxy, zazwyczaj jest w ciemniejszych kolorach, ale ta kolorystyka bardzo mi się podoba:) Co prawda z paseczków bym zrezygnowała ale plus za kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne to jest! ;] bardzo ładne na prawdę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mi się podoba! Niesamowicie piękne i pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie Ci to wyszło :) naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem bardzo ciekawe, takie delikatne, ale coś w sobie ma :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj najlepsze zdobienie tego typu jakie widziałam :) niesamowicie mi się podoba !!! cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie! będę musiała się w końcu wziąć za zabawę tasiemkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudownie to wyszło! Nie pomyślałabym żeby tak to zrobić, doskonale dobrałaś kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uauuuU!!! amazing nails!!!!

    this is my new dress, I hope you like it :D
    kissss doll!

    www.maisonclhoe.blogspot.com.es

    Clhoé

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. extra i te kolorki w słoneczku pewnie się jeszcze piękniej komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł na nie :) cudowne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, zupełnie nowe galaxy :) Teraz to już koniecznie muszę wygrać te naklejki i powtórzyć coś takiego u mnie :D Bardzo ładny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to wygląda PRZE-GE-NIAL-NIE! serio, no cudo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow beautiful!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale to super wygląda, jak wodna naklejka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow these are so cool!! I can't believe you did them on your own, they look so great!
    Jessi
    http://haircutandgeneralattitude.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie spontaniczne mani są zawsze najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne;) pozdrawiam
    http://vermilionmcq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow these are amazing!
    Really enjoying looking through your blog- thank you!

    Katie xxx
    http://katies-rose-garden.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. woow, odgapię sobie pomysł :)) Tak mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".