środa, 27 lutego 2013

malina z bulionem




Ścięłam nieco paznokcie i postawiłam na szybkie, ale wyraziste zdobienie. 
Tak oto powstał mani z bulionem 
(lub kawiorem), jak kto woli.




Malinowy lakier (wygląda bardziej jak czerwony na zdjęciach) to mini lakier firmy Vipera.Niestety ma bardzo słabe krycie-na paznokciach mam trzy warstwy, a i tak są prześwity proszące o kolejną warstwę. O ile na trwałość nie zwracam bardo uwagi, to na punkcie krycia jestem wręcz "uczulona". Na serdeczny palec dodałam purpurowy bulion, który pokryłam dwoma warstwami topu.






21 komentarzy:

  1. Ale śliczne są :) Zapraszam na karolinaikinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Very cool! Love it:)
    best, zia
    http://tisallaboutthefashion.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna ta malina! i całe zdobienie też oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pazurkii. ;]
    b. fajny blog !
    http://asiek-asieek.blogspot.com/ zapraszam.
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie bardzo często noszę kawior na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor lakieru :) a kawior uwielbiam w każdym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę w końcu wypróbować kawiorek, bo świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda połączenie tego kawiory z malinowym lakierem, strasznie fajnie sie to komponuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubie bulion i kawior na paznokciach, szkoda tylko, że tak szybko odpada:(

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie świetne ! <3 też takie chcę ! ;p
    zapraszam do mnie: http://gooodka.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. niby taki prosty wzorek a tak bardzo cieszy oko :D strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega:D Kawior świetnie wygląda, szkoda, że nie trzyma się zbyt dobrze, ale i tak warto:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba :) Tak minimalistycznie - z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne połączenie z tym kawiorem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. napisze krótko - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- ok to bylo dluzsze - chce takie bardzo bardzo :) i jeszcze raz bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam :) Niestety też zawiera wyciąg z rumianku, co prawda w wersji dla kobiet dojrzałych jest dalej w składzie i mniej ingeruje w kolo moich włosów no ale jednak :D Jak nic lepszego nie znajdę to do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolory! ;) zapraszam positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie to wygląda! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".