czwartek, 14 sierpnia 2014

"Kwiaty"-kwiat tropikalny



Miało być tak pięknie... Ale nie wyszło. ;>
Tak czy inaczej zapraszam na przedostatni tydzień projektu "Kwiaty".
Tym razem jedziemy do dżungli w poszukiwaniu kwiatów tropikalnych. :)





Inspiracją były przeróżne ciuchy z motywem tropikalnego buszu. Malować ręcznie jakoś nie chciało mi się zbytnio, ale trafiłam na płytki do stempli. Najpierw wystemplowałam żółto-zielonym Wibo motyw kłącza liści, ale później "zaginęły w buszu". :) Następnie czarnym Golden Rosem odbiłam kwiaty, które później pomalowałam. Tło "zabaźgrałam" zieleniami i czernią.
Na pozostałe paznokcie dodałam po dwie cyrkonie. Najpierw były w rożnych kolorach, a później... pomalowałam je na zielono i nieco straciły swój urok. Całość zmatowiłam topem Vipery, który raczej daje satynowe wykończenie a nie mat.















9 komentarzy:

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".