niedziela, 4 sierpnia 2013

Śnieg w środku lata.:)


Dzisiaj dla ochłody-ośnieżone paznokcie z... kwiatem 
(tak, żeby nie uciekać całkiem od letniego klimatu)
Biały piasek, który bardziej kojarzy mi się z zamarzniętym śniegiem niż z bajeczną plaża...:)


Do tej pory nie miałam jeszcze żadnego lakieru piaskowego. No, ale... moje lakieromaniactwo nie pozwoliło tak tego zostawić. Gdy tylko zobaczyłam na innych blogach biały piasek od Ados z serii TeXture, tak za kilka dni był on już w moim pudełku z lakierami.:)

Na paznokciach mam 3 warstwy lakieru, bo... po prostu wybrudził się. Podczas robienia makijażu podkład mineralny oprószył paznokcie, potem jeszcze wybrudziłam je tuszem do rzęs... Za nic nie dało się tego zmyć. Duży minus tego lakieru-brudzi się i nie chce potem wracać do pierwotnego wyglądu.
Dla ozdoby odbiłam na serdecznym palcu fioletowy motyw lilii. Efekt, jaki dają stemple na piaskach, spodobał mi się bardzo już gdy zobaczyłam to na innych blogach. Tym razem nie utrwalałam całości topem.



32 komentarze:

  1. piękny jest. koniecznie muszę go kupić jak znajdę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten stempelek jest piękny i świetnie wygląda na takim białym piasku.

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku... choruję na ten piasek! jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa! To jest świetne, muszę to mieć!

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie jak śnieg super to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby nic takiego a robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyw lilii idealnie się komponuję z tym białym piaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są *.* a piasku od ados nigdzie nie widziałam, ale teraz będę polować na biały piasek, bo jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowne paznokietki! Śliczne *_*

    Skom?
    kawiarenka-balladyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. suuuuuper :D ten biały piasek śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłupiałam.. u mnie mi się tak nie podobał!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny piasek :)
    Bardzo ładnie wygląda z tym kwiatem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. efekt śliczny:) szkoda, że się brudzi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tym wzorku, w lakierach i całości! Cudownie się prezentuje ten motyw na śniegu :) Przepiękny piasek! Kupowałaś w internecie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona tym białym piaskiem, czaję się na niego i czaję, a nadal go nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. całość wygląda bardzo elegancko i nienachalnie, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w Twoich paznokciach, śliczne są :) Wzorek także super

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona, uwielbiam efekt białego piasku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. So nice! ;)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Troszkę dawno mnie tu nie było, ale zauważyłam spore zmiany w wyglądzie bloga! Jestem jak najbardziej na tak, bo szablon jest śliczny :) Nie widziałam na innych blogach tego lakieru, ale nie dziwię się, że wylądował u Ciebie w pudełku. Jest piękny, taka czysta biel z akcentem piaskowym, który wygląd na ziarna brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam ostatnio ten piasek;D

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam ten lakier ponad wszystkie pisaki :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. So simple and pretty. I love it!
    (^^,)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne! Proste ale jakie efektowne! No po prostu genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie śliczne jest to zdobienie! I bardzo podoba mi się ten lakier, super jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. :O BOSKIE!!!! widzę własnie...tak właśnie widzę idealnie kryjący biały lakier xD totalny szok :D chyba kupię..no chyba będę musiała :D

    OdpowiedzUsuń
  27. These look amazing! I wish I could do nail art like this!

    Katie xxx
    http://katies-rose-garden.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".