poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Golden Rose-Color Expert

 
 Dzisiaj czas na przyjrzenie się lakierom z jednej z najnowszych serii firmy Golden Rose.
Czy Color Expert jest eksepertem od kolorów?:)





Krycie: +/-
Jak widzicie mam same jasne odcienie i ich krycie oceniam na dobre. Jak w większości lakierów potrzebują dwóch warstw dla zadowalającego mnie efektu.


Trwałość: +/-
Ok. 4-5 dni z topem wytrzymuje w bardzo dobrym stanie. Nie nosiłam go solo, ale jak tylko to zrobię to zaktualizuję informacje na ten temat. Na tę chwilę oceniam trwałość jako dobra.


Wysychanie: +/-
Tradycyjne, ani nie za szybkie, ani za wolne. Druga warstwa, co jest normalne, dłużej niż jedna solo. Ja jednak często używam wysuszacza, więc problemy z wysychaniem już nie występują u mnie.


 Konsystencja: +
Dość gęsta, nie zalewa skórek. Lakier łatwo nabiera się na pędzelek i rozprowadza. Nie smuży przy grubszej warstwie. Mam nadzieję, że lakier nie "zglucieje". :)


Pędzelek: +
Szeroki, średnio sztywny.  Dobrze się nim maluje, chociaż czasem ciężko o dokładność przy skórkach z racji jego rozmiarów. Tak czy inaczej-nieco wprawy i jest świetnie.


Buteleczka: +
Zwykła, prosta z przejrzysta etykietą-lubię tą prostotę Goldenów.



Cena: +
5-6 zł/10,2 ml
Za niską cenę mamy sporo dobrego lakieru.

Dostępność: +/-
 Wysepki Golden Rose, niektóre osiedlowe drogerie, Internet.


Podsumowanie: +
Bardzo dobre lakiery za niewielką cenę. Jak dla mnie są to lakiery zdecydowanie lepsze niż kilka razy droższe Essie. Dobrze kryją, ładnie trzymają się utrwalone topem. Moje oczekiwania spełniają bardzo dobrze.





Czy są kolorowymi ekspertami? 
Myślę, że każda z Was może sama odpowiedź sobie na to pytanie,
ja wiem, że Golden Rose jest bardzo dobrym ekspertem od lakierów do paznokci. :)










11 komentarzy:

  1. Mam kilka i rowniez jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to moja ulubiona marka z lakierów:) Kochana będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział też w moim konkursie:) http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/08/konkurs-500-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie się zastanawiam czy się po nie nie wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze zadnego z tej serii nie mam, ale w sumie czaję się na kilka ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello, you have lovely nails!
    Look at my blog please : yopintoyodecoro.blogspot.com.es

    One kiss!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się naczytałam na ich temat negatywnych opinii w porównaniu do rich color. Dlatego przy zakupach grupowych u Diunay kupiłam tylko rich color :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czytałam ich recenzji wcześniej, więc może i lepiej. :)
      Rich Color na pewno ma lepsze krycie, ale o nich też na pewno napiszę :)

      Usuń
  7. Muszę się wreszcie udać na wysepkę GR do galerii, szkoda że nie mam w pobliżu żadnych osiedlowych sklepików, w których mogłabym je dorwać :((

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie lakiery GR sprawdzają się o wiele lepiej niż Essie, zwłaszcza biorąc pod uwagę trwałość :) tej linii jeszcze nie próbowałam, bo odcienie wydają mi się bardzo "typowe" ;) czekam na rozszerzenie palety, albo zmianę mojego nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem z tej serii bardzo zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".