piątek, 10 maja 2013

"Nails Obsession", czyli konkursowe zdobienie.



Część z Was zapewne brała udział w konkursie organizowanym przez Wibo "Nails Obsession". 
Dzisiaj zostały ogłoszone wyniki, a ja zostałam mile zaskoczona, 
gdy zobaczyłam, że zostałam wyróżniona. :)





Zostałam zachęcona faktem, że aż 50 osób zostanie nagrodzonych. Nie przyłożyłam się jakoś szczególnie, bo nie miałam pomysłu na zdobienie. Jednak poświęciłam trochę czasu i pewnie za niedługo zapuka do mnie listonosz z zestawem sześciu nowiutkich, kolorowych buteleczek. :)




Wyróżnione zdobienie to kolorowy mazaniec, inspirowany lizakiem z nazwą firmy i buteleczkami lakierów na palcu serdecznym.






Wysłałam też drugie zdobienie, gdy zobaczyłam, że może być ich kilka:




Tutaj możecie zobaczyć galerię nagrodzonych prac.
Gratulacje dla dziewczyn i dwóch panów!:)


14 komentarzy:

  1. gratulacje : też zostałam wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Ja dostałam maila z informacją, że zostałam wyróżniona oraz z prośbą o podanie adresu do wysyłki nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, naprawdę fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje :P ja jak zwykle przegapiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, świetne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację! Miałaś ciekawy, radosny pomysł na zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdobienie ;) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł i gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładnie to wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację, lizakowe mani mi się baaaardzo podoba. Ja miałam coś zmalować i w końcu zapomniałam :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".