sobota, 9 sierpnia 2014

"Kwiaty"-kwiat wiśni


Przerobiłam nieco poprzedni gradient, dodałam to i owo 
i tak powstało zdobienie na czwarty już tydzień projektu "Kwiaty".
Tym razem kwiat wiśni.


 Będzie krótko i sucho, bo głowy do pisania nie mam dzisiaj wyjątkowo. :)

Z dna pudełka wygrzebałam różowe cyrkonie w kształcie kwiatów, które fajnie oddają kwiaty wiśni. Dorzuciłam też kilka jaśniejszych, tradycyjnych diamencików. Gałązkę namalowałam czarną farbką akrylową.
Całość pokryłam topem UV od Wibo, dlatego widać niebieskawą poświatę.




Kwiat tropikalny powinien pojawić się szybciej niż ostatnio to bywało z "Kwiatami", 
bo już mam pomysł na zdobienie. :)















16 komentarzy:

  1. prześlicznie :) super wykombinowałaś z tymi cyrkoniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. So sweet :)
    Bjos!
    http://amonailart.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tymi ozdobami ;) ślicznie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wpadłabym na takie wykorzystanie ozdób ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz to cieniowanie wygląda jeszcze ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne! Cyrkonie genialnie się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, nigdy jeszcze nie widziałam takiego połączenia. Ciekawe i niebanalne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wykorzystałaś te cyrkonie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie kwiatkowe cyrkonie jakoś nie chcą się u mnie trzymać...chyba mam za mało płaskie paznokcie na nie ;) śliczne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł, ja bym w życiu nie wybrała takiego tła, a wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie to wykombinowałaś całość się pięknie prezentuje :)

    P.S. Mam już link do ostatniego tyg w Twoim projekcie :) poczekam na Twój i wtedy dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny pomysl z tymi ozdobami ;) fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne kolorki :)i całość super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite pomysł i efekt końcowy :) do tej pory nie podobały mi się marmurkowe lakiery, ale w tym połączeniu wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".