czwartek, 24 lipca 2014

nagroda od Wibo

Tydzień temu otrzymałam wyróżnienie w konkursie "Kolorowe lato z Wibo".
Dzisiaj odwiedził mnie kurier i tadaam!
Czas na krótki post z serii "chwalę się".:)




Malując zachód słońca w górach klik nie spodziewałam się tylu miłych rzeczy z jego udziałem.
Otrzymałam wyróżnienie w konkursie Wibo, jak też zostałam swego rodzaju wyróżniona przez NailPolis Museum, gdzie moje zdobienie trafiło na ich oficjalny profil na Instagramie klik.
Wiem, że są tam, często po kilka Waszych zdobień i nie chwalicie się, ale dla mnie takie malutki sukces i motywacja do pracy z farbkami. :)



Wróćmy doWibo.

Wyróżnienie to tylko/aż 2 lakieru i maskara.
Wszystko w uroczej torebeczce. 




Co kryje się w środku?
 -maskara Gowning Lashes (moja ulubiona!)
-lakier Summer Extreme Nails nr 541
-lakier Extreme Nails nr 529


Na pierwszy rzut oka kolory średnio w moim guście, ale... 
takich odcieni mam niewiele, więc coś nowego u mnie. :)

Dziękuję!

















8 komentarzy:

  1. przepiękne zdobienie, zasługiwało na wygraną, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że to napiszę ale te kolory lakierów to jak kupa w trawie... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, jednak nie zainspiruję się tym skojarzeniem na pewno przy malowaniu nimi. ;D

      Usuń
  3. gratulacje ;) a zdobienie jest perfekcyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby lepszy rydz, ale nie postarali się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przynajmniej ten tusz jest całkiem ok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ten tusz bardzo lubię, to moje 4 albo 5 opakowanie. :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".