wtorek, 29 lipca 2014

"Kwiaty"-tulipan


Z lekkim poślizgiem, ale są!
Nadrabiam szybko drugi tydzień "Kwiatów", czyli czas na tulipany.






Wreszcie miałam okazję pomalować paznokcie jednym z holosów. Postawiłam na "to był maj" i zakochałam się w nim. Odcień, wykończenie. Mała buteleczka z cudnym wnętrzem.



Przy tulipanach od początku wiedziałam, że postawię na prostotę i "tulipanową moc", tak więc farbkami napaćkałam na szybko, niezbyt starannie kwiaty na każdym paznokciu. Bez dłuższego wpatrywania się wyglądają na paznokciach dobrze, nie miałam tym razem ochoty na bawienie się w szczegóły, a holograficzna baza nieco gubi niedociągnięcia i za to lubię go jeszcze bardziej. :)




Kiedyś już malowałam tulipany, ponad rok temu. Wtedy jeszcze za pomocą szpilek, wykałaczek i powiem Wam, że jestem z nich nadal zadowolona! :)

Robiłam je na konkurs z okazji Dnia Kobiet i tulipany przedstawiają życie kobiet-od rozwijającego się do już przekwitającego.





No to teraz czas powoli myśleć nad stokrotkami. :)




13 komentarzy:

  1. Są naprawdę piekne i pogodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne tulipanki :) ja zaś musze nadrobić u Cb teraz Wawa i potem już dom ale leci ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wygląda! duży plus za bazę, robi efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy pogniewasz się jak napiszę, że te z zeszłego roku podobają mi się bardziej? Oczywiście oba są śliczne, ale te drugie mają przesłanie i fajnie widać różne fazy życia kwiatka- większość maluje zawsze w rozkwicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że nie. Mi osobiście też te "stare" podobają się bardziej, można powiedzieć nawet, że uważam je za jedno z najlepszych zdobień ery "szpilek i wykałaczek", którymi to długo się bawiłam zanim trafiły do mnie pierwsze pędzelki. :)

      Usuń
    2. Muszę podpisać się pod opinią Sabi-nails - te starsze są świetne :) Nowej pracy nic nie zarzucam, też jest ładna i "dopieszczona", ale pierwsza wersja ma to coś :) Masz rękę (a może paznokcie :)) do kwiatów.

      Usuń
  5. Obydwa zdobienia są bardzo eleganckie, majstersztyk w dłoniach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowe jak i ''stare'' zdobienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne i fajny , ciekawy lakier bazowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne paznokcie! :) Kiedyś też próbowałam namalować na paznokciach kwiaty, jednak nie mam do tego talentu i zamiast kwiatów, wyszła mi jedna, wielka plama :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne, a ta kolorystyka uderza w moje czułe punkty :) uwielbiam <3 !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".