czwartek, 17 lipca 2014

"Kwiaty" - róża


Jak się bawić to się bawić, więc biorę udział w drugim projekcie!
Zapraszam na pierwszy tydzień zabawy w "Kwiaty".
Kategoria, to co uwielbiam, czyli róże.



Mam słabość do róży na paznokciach, więc jak zobaczyłam u RedRouge projekt "Kwiaty" i pierwszy tydzień "róże" to pomyślałam "biorę udział!". Później "no, ale przecież sama organizuję projekt, muszę panować nad "Wakacjami w Polsce"....", ale później... Przecież teraz idealny czas na projekty, bo później podczas roku szkolnego nie będę miała zapewne czasu na takie zabawy, a kiedy jak nie w wakacje?! No właśnie, tak więc biorę udział w dwóch projektach jednocześnie. :)


Postawiłam na różany minimalizm. Chociaż miałam całkiem inną wizję tego tygodnia, ale zobaczyłam podobne zdobienie na jakimś zagranicznym blogu i zauroczyło mnie totalnie. Musiałam je "zgapić"!
Delikatne, eleganckie, kobiece. Fantastycznie się je nosiło. :)





+ pochwalę się :)
Udało mi się zdobyć wyróżnienie w Facebookowym, wakacyjnym konkursie Wibo do którego powędrował górski zachód słońca (jak też Bałtyk, ale o konkursie dowiedziałam się dość późno, więc nie sfotografowałam zdobienie z buteleczką lakieru, więc "dokleiłam" zdjęcie-podejrzewam, że to nie było do końca zgodne z regulaminem i wyróżnienie zdobyły właśnie góry).
Kolejny powód do lubienie gór! :)









10 komentarzy:

  1. piękne zdobienie ;) i gratuluję wyróżnienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne delikatne zdobienie! lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna wersja różyczek :)) uwielbiam je w połączeniu z kropkami na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne różyczki :) uwielbiam ten motyw, jest tak dziewczęcy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne paznokcie! Nie dziwie sie ze zostalas wyrozniona ;) Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo starannie wykonany mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różyczki oczywiście są śliczne, ale co mi się jeszcze podoba- równe rozmieszczenie kropek- ja ostatnio próbowałam pokropkować sondą i niestety wyszły totalnie nierówno- muszę chyba wymyślić jakiś system na to :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię kropeczki zawsze na wyczucie-zrobię kilka kropek, gdzie brakuje to dodam i gotowe :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".