sobota, 8 marca 2014

Women's Day




Lubicie róże? Ja bardzo. Te w każdej postaci, nawet jeśli chodzi o sam kolor.
Co innego mogło więc wylądować na moich paznokciach w Nasze święto jak nie te kwiaty?:)

Paznokcie nieco zregenerowały się przez ten miesiąc. Nadal piłuje je na krótko-nie chcę ryzykować złamań. Pewnie jeszcze 3-4 tygodnie będę mieć taką długość i lakiery nie będą często na nich gościć. Skórki nadal średnio, ale ostatnio zaniedbałam je na własne życzenie. Obiecuję poprawę! A teraz zobaczcie jaki różany prezent sobie sprawiłam. :)

Uwaga, dużo zdjęć!





Do zdobienia użyłam róż i różów.:) Róże to naklejki wodne, które już raz pokazywałam w takim wydaniu. Lakier bazowy to pastelowy Manhattan. Zdjęcia robiłam w sztucznym świetle i Catrice wyszedł pomarańczowo na zdjęciach (jak zawsze:( ). W rzeczywistości ma on niewiele ciemniejszy odcień niż różyczki. Dodałam też czerwone cyrkonie (miały być złote, ale nie znalazłam-chociaż patrząc tak na zdjęcia wydaje mi się, że dobrze, że jednak zostałam przy czerwonych, kolory ładnie współgrają). Przykleiłam w miejscu, gdzie sprawiają, że paznokcie od razu nabierają elegancji (przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie). Całość pokryłam topem Ingrid.


 Co myślicie o takiej różanej propozycji?


Jak świętujecie Dzień Kobiet?
Ja... ja pójdę sobie pobiegać, a potem długa, gorąca kąpiel i może jakiś film w miłym towarzystwie.:)











19 komentarzy:

  1. Śliczne to zdobienie :) I widzę Manhattan,mój ulubiony lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gorgeous nails

    Carrieanne xx
    http://beautiesunlocked.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutkie mani. Takie delikatne i romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. o jacie jakie fajne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwyciłam się, te róże wyglądają jak trójwymiarowe :) piękne !

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne mani kolorystyka to strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak znalazł na Dzień Kobiet, są przeurocze! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne mani, bardzo wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ! też takie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, uwielbiam motywy kwiatowe na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne mani, kobiece i subtelne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".