sobota, 8 lutego 2014

karnawał w wersji "light"


Karnawał jeszcze trwa, ale ja szczerze mówiąc chwilowo mam dosyć nadmiaru brokatu, koloru, błysku. 
Postawiłam, więc na delikatne nude, ale żeby nudno nie było, dorzuciłam złote płatki brokatu
a całość-matowym wykończeniu.






Na paznokciach mam jedną warstwę Golden Rosa Rich Color nr.5-uwiebiam go za to krycie. Idealny lakier kiedy na szybko trzeba pomalować paznokcie na jasny kolor, bo większość beżów jakie mam potrzebuje dwóch grubszych, albo nawet trzech, warstw do dobrego krycia.
Aby zachować karnawałowy klimat połączyłam go z glitterem Wibo, którego nałożyłam dwie, cieniutki warstwy. Efekt niby delikatny i prosty, ale mi bardzo się podoba.


___________________________________________
Jak widzicie, ostatnio jest mnie tutaj i u Was bardzo mało, mimo, że miałam ferie. Dlaczego tak jest? Moje paznokcie ostatnio są bardzo kruche, łamią się, rozdwajają. Ostatnio znów ścięłam je prawie na zero i zaczęłam kurację diamentową odżywką Eveline. Paznokcie nie nadają się zbytnio do malowania, skórki też ciągle pękają, bo pogoda nie sprzyja. Ba! Całe dłonie mam mega wysuszone, skóra wręcz pęka i tworzą się małe, bolesne ranki. No, ale taka moja uroda-mimo, że piję ponad 1,5l. płynów, systematycznie nawilżam, to moja wybredna skóra i tak wymaga jeszcze więcej.
Ostatnio też skupiam się w wolnych chwilach na nieco innych rzeczach niż blogowanie, staram się bardziej zorganizować i zabrać wreszcie do roboty, w myśl zasady:


Tak, więc-nie znikam, ale nadal będzie mi tu mało.
 Czekam na regenerację paznokci i walczę z lenistwem. 
Mam nadzieję, że na wiosnę będę mogła być z siebie zadowolona!

Udanego weekendu!







Przypominam Wam też o rozdaniu, które trwa do 14 lutego:



26 komentarzy:

  1. Mam ten top wibo jest świetny, genialnie sie prezentuje zwłaszcza na ciemnej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ten glitter z Wibo wygląda cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne! Ten top mnie kusił w sklepie i odpuściłam :< ależ teraz żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie, takie subtelne, delikatne :)
    też mam problemy z dłońmi, ostatnio kupiłam bawełniane rękawiczki i co wieczór je kremuję/olejuję grubą warstwą na całą noc, jest lepiej, ale nadal nie jest idealnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam takie rękawiczki, ale jakoś o nich zapomniałam... Dzisiaj na pewno je odszukam i też zrobię intensywniejsza nawilżanie na noc. Dzięki za przypomnienie! :)

      Usuń
    2. nie ma za co :)
      niby takie nic, ot rękawiczki, ale naprawdę są przydatne :)

      Usuń
    3. Rękawiczek często nie używałam w ubiegłym roku, bo zawsze budziłam się w nocy bez nich. :)
      Za to takie skarpety uwielbiam. :)

      Usuń
    4. no, ja na szczęście spokojnie śpię ;)
      może są za duże? warto nawet na wieczór posmarować je na 2h - w rękawiczkach można normalnie wszystko robić :)
      a skarpet nie próbowałam ;)

      Usuń
    5. Skarpety polecam:)
      Niby nie są za duże, ale i tak jakoś ściągam je w nocy. Dobry pomysł z tym kremowaniem wieczorem, świetne wykorzystanie czasu nawet podczas np. na oglądanie filmu. :)

      Usuń
  5. mam oba te lakiery i tym postem zachęciłaś mnie do wypróbowania tego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy efekt;) Jednak ten złoty wolę na ciemniejszych lakierach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, delikatne :) Podobają mi się!

    życzę dużo sukcesów, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatnie i subtelnie- bardzo mi się podoba! Aż zaczynam żałować, że nie kupiłam tego Wibo ze złotkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny złoty top coat! Polecam poeksperymentować z większą ilością warstw - miałam chyba z 5 warstw na lakierze nude na sylwka i efekt był szczenoopadający - trochę holograficzny, trochę jakby pokryty 24karatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie tych dwóch lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super efekt, fajnie połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę zawsze podobają mi się paznokcie nude a w mojej kolekcji jeszcze nie ma takiego lakieru, musze to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny jest ten top coat od Wibo, póki ci skusiłam się na podobny od Lovely, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje skórki też wyglądają strasznie :( I to od zawsze, nie mogę sobie z nimi poradzić... A też lubię je `skubać` :)
    Piękny mani, lubię połączenia ze złotkiem, choć nie u siebie, ja wolę srebro :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja podpisuje się pod resztą :) Zestawienie jest cudowne ... takie dla mnie niby takie delikatne ale jednak jest coś niezwykłego w tym ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".