wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt!


 Z okazji świąt Bożego Narodzenia 
wszystkim odwiedzającym, 
życzę aby te święta były wyjątkowe i niezapomniane.
Pełne miłości i spokoju.
Aby był to czas odpoczynku, ucieczki od ciągłego pośpiechu.
Żeby każdy znalazł czas dla najbliższych, ale też dla siebie samych.
I co najważniejsze-aby nie brakło zdrowia i radości,
a uśmiech aby nie opuszczał Nas ani na moment.

Koleżankom blogerkom, życzę dodatkowo wiele inspiracji, motywacji,
wielu czytelników i zapału do pisania.
A nadchodzący rok, aby był jeszcze lepszy niż ten poprzedni.

Nie mogłam się powstrzymać-dzióbek, kapcie i aż kipi słitaśnością.:)




Założyłam też konto na Instagramie, 
bo mam coraz częściej potrzebę dzielenia się z Wami nie tylko paznokciami. :)


Nie jestem tam ZłotąPigmejką. Dlaczego?
 Blog mam dla siebie, nie dla znajomych. Po prostu nie czuję potrzeby rozpowszechniania go wśród wszystkich.








14 komentarzy:

  1. Wesołych i spokojncyh świąt a przede wszystkim zdrowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Rodzinnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. **** Wesołych, zdrowych i rodzinnych Świąt****

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt :) Niech ten wieczór i zbliżające dni były przepełnione ciepłem i miłością. Choinka niech pachnie a wszystkie potrawy przepysznie smakują :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  5. Merry Christmas! :)

    Visoo
    http://madeinvisoo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia


    http://enemiesblogs.blogspot.com/2013/12/211213-vogueccom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna Edziaa <3
    Wesołych Kochanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, te papcie strasznie mi się podobają *o*
    Wesołych Świąt! ♥
    Obserwujemy?
    maartynaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych spokojnych ,radosnych świat i samych sukcesów w Nowym roku !

    OdpowiedzUsuń

  10. Hello dear! Nice blog. I find you post very interesting)

    Lets follow each other on GFC?
    www.thecentralstreet.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia *^^* obserwuje i liczę na rewanż ---- > paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".