środa, 25 grudnia 2013

Christmas nails


Czerwień, złoto, czyli typowo bożonarodzeniowe barwy, 
których w tym roku nie mogło zabraknąć też na moich paznokciach. 
Postawiłam na proste, klasyczne zdobienie w wersji piaskowej.




 Świąteczne obowiązki jakoś nie pozwoliły mi na poświęcenie sporej ilości czasu na wyczarowanie "świątecznych malunków" na paznokciach. Postawiłam, więc na coś bardzo prostego i szybkiego. Wybrałam cudny piasek Wibo z nowej serii "WOW snad effect"-ciemna czerwień z shimerem w matowym wykończeniu. W świetle świec, choinki wpada w brąz.Kolor niesamowicie mi się podoba, jakiś taki typowo bożonarodzeniowy. :)
Na serdeczny palec dodałam złoty, gruby brokat. Mimo, że fanką brokatów nie jestem, to muszę przyznać, że bardzo spodobał mi się ten patent. Możliwe, że na Sylwestra zrobię takie "coś" na każdym z paznokci, bo na co dzień jednak coś takiego odpada. :)






Na jakie zdobienia postawiłyście Wy tym razem? 
Proste, jak ja, czy bardziej pracochłonne zdobienia?










28 komentarzy:

  1. Awesome nails!
    Merry Christmas hun<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wybrałam piaski! ;))
    Bardzo mi się podoba połączenie kolorów. Niby standardowe a jednak coś niesamowitego! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. serdeczny jest zarąbisty :D
    ten piasek mi się niestety nie widzi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo świąteczne połączenie :D
    Też nie miałam czasu na wymyślne malunki więc mam na paznokciach czerwono złoty glitter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Your Christmas nails are so cute! Perfect for the holidays. Thanks for sharing!

    Would you like to follow each other on GFC? Let me know so I can follow you back! :)

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    Instagram:
    KimKardashnguyen

    Twitter:
    @Kardashnguyen

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie mialam piasków, ale coraz bardziej mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze pazurki świąteczne :) wesołych :) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te połączenie jest świetne,idealne na Święta :)
    Pozdrawiam i obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne mani :)
    podziwiam osoby, które w natłoku obowiązków przedświątecznych znajdują czas na malowanie reniferów/Mikołaja itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne ! <3 na święta idealne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo klasycznie - świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piaskowe Wibo jest niesamowite!! W połączeniu z tym złotem wygląda przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for following! I am following you back!

    Can't wait to see more from you!

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    Instagram:
    KimKardashnguyen

    Twitter:
    @Kardashnguyen

    OdpowiedzUsuń
  16. mega świątecznie, podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Awesome blog! Happy New Year!!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  18. to złoto mnie powaliło, coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawie wygląda ten brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  20.  Świetny blog i ładne zdjęcia :) ♥

    Podoba mi się szata graficzna! Pomyślnego prowadzenia bloga życzę!



    Zapraszam na mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    Jeżeli Ci się spodoba - zaobserwuj go, a na pewno odwdzięczę się tym samym. Wracam do reaktywacji bloga i nadrabiam stracony czas - chciałabym dobić do 600 obserwatorów ;)


    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne pazurki <3
    Zapraszam do mnie ♡ Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. pazurki wyglądają niczym bombka :) pięknie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".