wtorek, 31 grudnia 2013

Softer Pro Active nr 100


W przerwie podczas sylwestrowych przygotowań muszę znaleźć chwile, 
aby napisać recenzję ostatniego z lakierów Softer.
Czas na kobaltowy Pro Active.



Lakier jest w prostej, okrągłej buteleczce o pojemności 10 ml.
Pędzelek średniej grubości, wygodnie się nim maluje, zakrętka "pewnie" trzyma się dłoni.



Konsystencja lakieru jest, jak na mój gust, dosyć gęsta. Mimo to lakier nie ma powaląjacego krycia. Trzeba dwóch grubszych warstw aby wszystko było ładnie. Na pierwszym zdjęciu możecie zobaczyć, ze na serdecznym są prześwity-tam nałożyłam dwie cieńsze warstwy. Nie rzuca się to szczególnie w oczy w rzeczywistości, więc zostawiłam jak było.

jedna warstwa lakieru


Nie wiem jak z trwałością, bo nosiłam go tylko jeden dzień. Na pewno jednak sprawdzę za jakiś czas, bo kolor jest bardzo ładny i chętnie po niego sięgnę ponownie.



____________________________

Tymczasem życzę Wam udanego Sylwestra!
Mnie takie szczęście spotkało, że mam okazję spędzić go razem z Karoliną 
A już za niedługo szykujemy dla Was małą niespodziankę! :)





10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, lubię takie :)
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lakier o kolorze nieba ;) Wszystkiego, co najlepsze w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny odcień!


    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek jest piękny i grunt że już jesteś tutaj z nami, zdrówka życzę na Nowy Rok i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful colour and nails! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kobalt! Jakoś nie często takie kolory goszczą na moich paznokciach, nie wiem dlaczego ;) muszę się wreszcie przekonać bo wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZEpiękny!!! Mam z tej serii, ale w kwadratowej butelczynie czerwony ;) Kryje mi po pierwszej warstwie, choć obawiałam się, że 3 to będzie minimum ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowity kolor!:)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. alee kolor! bardzo w moim guście ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".