poniedziałek, 30 grudnia 2013

sylwestrowy gradient


Sylwester już jutro, więc najwyższy czas pokazać jakieś sylwestrowe zdobienie.
Wybrałam ciemne kolory, w klasycznym wydaniu,
 czyli zdobienie dla zabieganych i dla tych bez większych zdolności i cierpliwości.
Granatowo-fioletowy gradient.




Cieniowanie wykonałam za pomocą gąbeczki, używając do tego dwóch, dość ciemnych lakierów Avon, które mają w sobie mnóstwo błyszczących drobinek. Nie przepadam za takim efektem, ale na Sylwestra czemu nie? Najpierw pomalowałam paznokcie dwoma warstwami Stuning Cobalt, gdy całość wyschła gąbeczką robiłam cieniowanie, mnie więcej od połowy paznokcia, fioletem Night Violet. Tak oto powstał ciemny gradient w stonowanych kolorach, z lekkim przejściem koloru, nie rzucający się nadmiernie w oczy, ale zdobiący dłonie. Prosty w wykonaniu, a nawet jak ktoś nie ma doświadczenia z cieniowaniem, bo błyszczące drobinki oraz ciemne barwy maskują wszelakie niedociągnięcia. No i dodatkowo nie musimy się martwić, że kolejna cyrkonia odpadła nam z paznokcia... :)


Co prawda to nie będzie mój sylwestrowy manicure, ale zawsze to jakaś prosta propozycja, inspiracja.







13 komentarzy:

  1. Cudne mani, ja muszę swoje przemyśleć na jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę gradienty królują bo u mnie też się pojawiły ;) Ja wykorzystałam lakiery holo. Właśnie te drobinki są świetne jeśli ktoś chce ukryć brak wprawy! Do tego efekt jest cudowny, wszystko się mieni...
    Twoje pazurki wyglądają jak galaxy, tylko jeszcze białych gwiazdeczek brakuje :D
    Widziałam ostatnio te lakiery z Avon'u i byłam ich bardzo ciekawa - jak jest z ich trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to robisz, że masz takie cudne pazurki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmyłam własnie moje brokatowe mani kombinuje nad kolejnym...taki gradient to jest myśl, bo fajnie wygląda:)
    Masz śłiczne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie potrafię robić ombree :( ale Twoje bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne mani i cudne lakiery ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm gdybym miala dluzsza chwile na mani sylwestrowe zapewne pokusilabym sie o cos podobnego :):)
    super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękny gradient, przejście kolorów idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".