poniedziałek, 14 października 2013

Projekt Tęcza-podsumowanie


Projekt Tęcza, zorganizowany przez Red Rouge, dobiegł końca. 
Czas na małe podsumowanie.

W tym projekcie stawiałam raczej na prostotę, szybkie wykonanie.
Raz wychodziło lepiej, raz gorzej. Nie jestem zadowolona z pomarańczy, fiolet też nie powala...:)
No ale zobaczcie moje wszystkie prace.

























Który tydzień najbardziej Wam się podoba?


Dziękuję Red Rouge za zabawę i gratuluję świetnej organizacji. 
Tutaj możecie zobaczyć prace zwycięskie z poszczególnych tygodni.





8 komentarzy:

  1. Piękne podsumowanie! :D Próbuję wybrać najlepszy tydzień i... ciężkie zadanie ;D Dlatego muszę wybrać, aż 3 tygodnie i będzie to 1, 3 i 6 ; ) Masz talent- zazdroszczę ;)

    Strasznie podoba mi się twój nagłówek i ogólnie estetyka bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I think the rainbow nails look great (: x

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing designs.Can we follow each other? Let me know
    Love
    New Post
    Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieska wersja do mnie najbardziej przemawia;)
    Świetne wykonania!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie wszystkie, nie mogę się zdecydować, który mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".