sobota, 12 października 2013

noc Halloween


Już prawie połowa października, więc czas na straszne zdobienia.
Na początek miks, który utrzymałam w podobnej kolorystyce.
Zapraszam na noc Halloween!


Moje drugie malowanki farbkami. Niestety matujący top Vipery sprawił, że nieco one popękały i "rozjechały" się w niektórych miejscach. Mogłam w sumie pomalować je później zwykłym topem nabłyszczającym, ale jakoś wypadło mi to z głowy i przypomniałam sobie jak już zmyłam dwa paznokcie. Całość zmalowałam pędzelkami, które otrzymałam od FiiGirl.

kciuk-napis, nietoperze
(skórki tragiczne, ale niebieska farbka nie daje się domyć, nawet pędzle zafarbowała)


wskazujący-dynia

środkowy-zamek Draculi nocą :)
serdeczny-konary drzewa na tle księżyca, niżej nagrobek (mało podobny, ale cóż...)
najmniejszy-duchy na cmentarzu (co niekoniecznie widać, bo zrezygnowałam z motywu krzyży)




To jedna z moich propozycji z tamtego roku. Podoba mi się do tej pory.. :)



24 komentarze:

  1. A ja mam urodziny w halloween ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyszło. Szkoda, że ta niebieska farbka tak farbuje. Tek kolor chyba coś w sobie ma, bo moje lakiery tez farbują :/ Zeszłoroczna propozycja mega mroczna. Lubie to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej.. ale krwawo i mroczno! :D Niebieskie- pełen podziw :) Ja od razu rozpoznałam nagrobki, więc nie wiem o czym niepodobnym mówisz :) Mam nadzieję, że jeszcze coś w tej tematyce się u Ciebie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszło. A zdobienie z zeszłego roku jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne. Uwielbiam Halloweenowe zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają świetnie:D a zeszłoroczna propozycja przyprawia mnie o dreszcze.. kurde, to naprawdę wygląda jakby krwawiły.. grrr:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie to zmalowałaś, z zeszłego roku też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this nails!
    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny manicure
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ureocze sa te duszki :D ! BArdzo pomysłowo :) .

    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  12. super propozycja! mani genialne i jakie pracochłonne

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne paznokcie, dynia super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super! mały palec z duchami najbardziej mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Cię za cierpliwość, ja zdobić paznokcie lubię, ale malować na nich to nie potrafię ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".