wtorek, 15 października 2013

ikat


Ikatowe zdobienia swego czasu wykonywało wiele lakieromaniaczek.
Dzisiaj czas na moją wersję!:)


Dzisiaj krótko i konkretnie:

Baza to mięta Virtual. Użyłam też fioletu Lioele oraz białego Miss Sporty. Czarne elementy namalowałam za pomocą farbki akrylowej i cienkiego pędzelka. Całość pokryłam topem.

prawa (na środkowym pazurku ikat jest trochę zniszczony-poszłam myć ręce jeszcze przed nałożeniem topu i farbka się zmyła i rozmazała)
lewa

"Tutek" i inspiracje znajdziecie na blogu Polskich Lakierowych Maniaczek tutaj.

29 komentarzy:

  1. bardzo fajne pazurki:) muszę też wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! ;D
    mój pierwszy ikat był w takich samych kolorach ale Twój wyszedł o wiele ładniejszy, zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie, mam go na liście "do zrobienia" ale trochę się boję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się boję do tego stopnia, że chcąc oszczędzić moje nerwy poprzestanę chyba na oglądaniu:P
      PIĘKNIE!:)

      Usuń
  4. Mam to zdobienie na liście inspiracji, ale jakoś zawsze coś innego mam na paznokciach. Twoje zdobienie jest najlepszym jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba i ja będę musiała spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci takiego talentu, do malowania paznokci *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. nono wykonanie pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już mi się podoba ten wzorek! Jest świetny :)
    Też chcę taki! Szkoda, że jeśli chodzi o zdobienie paznokci to jest ze mnie totalne beztalencie.:(

    OdpowiedzUsuń
  9. kilka razy się zabierałam za takie zdobienie, ale coś sobie nie radzę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wzór ogromnie mi się podoba! Czemu ja jeszcze nie miałam go na swoich pazurach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Muszę i ja wypróbować tę metodę koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeden z ładniejszych ikatów jakie wiedziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, też kiedyś próbowałam zrobić ten mani ale nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne! naprawde ;) baaardzo mi sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło genialnie :D Połączenie kolorów bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej ja pierwszy raz widzę takie zdobienie, ale jak dla mnie wygląda genialnie ! Super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudne mani, takie perfekcyjne..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".