piątek, 2 sierpnia 2013

nocne niebo zamknięte w buteleczce

Wiecie, ze sierpień jest miesiącem "spadających gwiazd"?
Właśnie ten fakt był inspiracją do dzisiejszego zdobienia, 
a lakier, którego do tej pory nie miałam okazji Wam pokazać idealnie pasuje do tematu, 
bo patrząc na niego ma się wrażenie, że to kawałek nocnego nieba zamknięty w buteleczce...



Nie byłabym sobą gdybym ot tak, poprzestała na tytule i wstępie.:)
W więc prostując: gwiazdy wcale nie spadają
To meteory, które wpadają w powietrze (w kosmosie panuje próżnia), na skutek tarcia rozpalają się, 
a my widzimy je jako świecące smugi, które powszechnie nazywamy "spadającymi gwiazdami".

Gdy byłam mała to ta informacja była z rodzaju "Mikołaj nie istnieje". Ech... życie nabrało nowego sensu:
 przecież chciałam kiedyś znaleźć taką gwiazdkę, które gdzieś przecież spaść musiała...

Perseidy, czyli meteory, których najwięcej widzimy w sierpniu, 
tak na prawdę możemy zobaczyć od 17 lipca do 24 sierpnia,
 kiedy to Ziemia przelatuje przez rój Perseidów. 
Z początku jest to mała ilość wpadających w atmosferę meteorów na godzinę, 
ale apogeum przypada na 13 sierpnia, kiedy to spada nawet 80 "gwiazd" na godzinę. 
Oczywiście nie jesteśmy w stanie uchwycić gołym okiem takiej ilości, 
ale przy odrobienie szczęścia i dobrej pogodzie uda nam się pomyśleć kilkanaście życzeń.:)
źródło: gazeta.pl

Przechodząc do paznokci:
Mam na nich dwie warstwy "brokaciaka" od Wibo. Piękny granat, w którym zanurzone są kolorowe drobinki idealnie oddaje klimat nocnego nieba. Nosiłam go jeden dzień solo, ale pomyślałam, że na potrzeby "klimatu" dorysuję coś a'la spadające gwizdy, tak też na serdecznym i kciuku możecie je zobaczyć. Całość pokryłam topem.

Widziałyście już jakieś "spadające gwiazdy" tego lata?
Mi udało się już widzieć jedną!:)


34 komentarze:

  1. Hi, i'm follow you back on Bloglovin!
    Great blue nail!

    Kisses

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ten lakier dokładnie z roziskrzonym niebem mi się kojarzy, cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ten lakier jest cudowny! Pięknie skrzy się w słoneczku i idealnie pasuje do miesiąca spadających gwiazd! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny ten lakier! Chyba nigdy go nie widziałam w Rossmannie, bo na pewno bym go kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie jak niebo. świetnie Ci idzie, niektóre z Twoich propozycji malowania paznokci naprawdę są imponujące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście wygląda jak nocne niebo, na którym widać gwiazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny efekt daje lakier na paznokciach :) faktycznie takie niebo z gwiazdkami. w ogóle czasem fajnie pooglądać takie zjawiska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki sliczny jest :D też go chcę , ale na razie mam bana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie się mieni na słoneczku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor, na paznokciach wygląda cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolorek, bardzo ładnie wygląda na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  12. spadających gwiazd nie widziałam..:)
    Lakier jest przepiękny! ta cudowna nazwa posta idelanie do niego pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ten lakier i pomimo tragicznego zmywanie jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. i love all the colors you use for your nails , always a delight to check out your blog sweetie ,

    I Just posted a shopping haul & a great news for all my followers , wanna see it ?

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze je oglądam w sierpniu! I zawsze cały rok czekam :D

    Cudowny lakier! Skrzy się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj miałam okazję zobaczyć 2 ale z życzeniem nie zdążyłam :(
    Gdzie Wy kupujecie te piękne wibo? U mnie w Rossmannie jest ich parę na krzyż i to jeszcze kolory które w ogóle mi nie odpowiadają :( A ten jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  17. oo, patrzę zawsze na wibo, ale tego jakoś nie widziałam, a szkoda, bo prześliczny jest :) na pewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny! czemu ja go nie widzialam u siebie w Rossmannie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u mnie w Rossmannie też z nim się nie spotkałam. Ten lakier dostałam za wyróżnienie w konkursie Wibo.:)

      Usuń
  19. świetny lakier!

    zapraszam do mnie, może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ładny ten lakier! a u mnie w ross go nie ma ;/
    a taka spadającą "gwiazdę" ostatnio z bratem widzieliśmy, super widok, chociaż to tylko ułamek sekundy

    OdpowiedzUsuń
  21. piekny jest :) mam podobny z Marizy

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne paznokcie! Zakochałam się w nich *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. ahh mam go i uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. na pazurkach wygląda bosko :) jak spotkam to na pewno zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  25. też mam ten lakier ;) cudnie wygląda na słońcu :D

    OdpowiedzUsuń
  26. widziałam mnustwo spadających gwiazd :) i cudowne niebo z mleczną drogą :)
    a lakier cudowny!! muszę go odnaleźć na pułkach sklepowych :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".