niedziela, 11 sierpnia 2013

"Rock Topia" z piegami

 
Dzisiaj to co lubię najbardziej-niezobowiązująca czerwień, z nutą różu, czyli malinowy odcień.
Całość ozdobiona srebrnymi piegami-prosto i efektownie.





Na paznokciach mam trzy warstwy lakieru Manhattan Rock Topia. Przez jeden dzień nosiłam go solo, później dodałam srebrne piegi, dlatego też mam go trzy warstwy. Całość zmatowiłam topem Vipery Focuson. Niestety nie jest to taki mat jakiego szukałam. Daje on  raczej, według mnie, satynowe wykończenie, a nie prawdziwy mat. Jednak mimo wszystko pozostanę przy jednym topie matującym w mojej kolekcji.






26 komentarzy:

  1. piegi fajnie się błyszczą. ciekawie wyglądają zmatowione pazurki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja musze kupić jakiś matujący top :) uwielbiam taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak z trwałością tego topu? Szybko znika ten "mat"? Bo pięknie to zdobienie wygląda! Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc to miałam go jeden dzień, więc tak na prawdę nie wiem jeszcze ile wytrzyma. Postaram się zrobić "eksperyment" i napisać osobny post-recenzję o nim:)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba :) I ja te piegi równiutko pookładane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to fajnie wygląda, bardzo ciekawy kolor!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądają w macie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne pazurki :)
    A jak sprawuję się ten Manhattan ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj podobnie jak z topem-nosiłam go dwa dni, w tym, ze na drugi dzień odnowiłam, więc co do trwałości to nie mam pojęcia. Podczas malowania był bardzo przeciętny, bez rewelacji. Recenzja Manhattanów już powoli się tworzy, co prawda nie tej serii, ale w tym tygodniu się pojawi.:)

      Usuń
  8. faktycznie prosto i efektownie :) ja lubię ten top, chociaż w sumie dawno go nie używałam, muszę coś wykombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się taka matowa wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Your nails are really cute <3

    Thanks for following - it´s a pleasure for me that I already followed you back on gfc and bloglovin <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  11. z tego co czytam, to ciężko o dobry mat i tani amt. Pięknie wyglądają pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wyszło ja kiedyś coś podobnego robiłam :) ten kolorek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki piękny mat ^^ ja też jeszcze nie mam lakieru z takim wykończeniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely color and i really like the silver freckles on it.

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie to się razem prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wygląda połączenie czerwieni, piegów i satynowego wykończenia ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".