wtorek, 13 sierpnia 2013

fresh gradient


Co prawda upały ostatnią dają Nam od siebie odpocząć, 
ale ja na pazurkach od dwóch dni noszę orzeźwiający,  "świeży" gradient.




Postawiłam znów na miętę. Do niej dodałam niebieski kolor i tak oto powstał delikatny gradient. Oba lakiery to Manhattany z serii Lotus Effect. Nie chciałam go "przytłaczać" zdobieniami, zatem pozostawiłam go takim jaki jest. Jestem zadowolona z tego zdobienia i pewnie jeszcze dzisiaj nie zniknie ono z paznokci.:)

Mój problem ostatnio: skórki. Chyba zrobię tygodniowy odwyk od lakierów, a raczej od zmywacza, bo są bardzo wysuszone. Dochodzi do tego woda, słońce, ale tego całkiem nie jestem w stanie zlikwidować.







Jak podoba Wam się taki delikatny, ledwo zauważalny gradient?





25 komentarzy:

  1. Piękny, delikatny gradient.

    OdpowiedzUsuń
  2. A używasz może oliwki? Najlepsza jest taka w aplikatorze a'la lakier do paznokci. Ja smaruję po każdym zmywaniu i kondycja skórek znacznie się pojawiła. Cudny gradient, faktycznie jest "fresh" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest cudowny, powtórzę się, ale kocham takie kolory wiec do mnie trafia w samo serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ale ładny :) Piękne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś moją mistrzynią gradientu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gradient jest piękny, a przejścia takie delikatne. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się i to bardzooo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mnie orzeźwiło :D
    Śliczny gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe cieniowanko :) połączyłaś obłędne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę jest orzeźwiający ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow.Przepiękne połączenie.Muszę koniecznie wypróbować u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie połączenia i jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich pazurków!

    skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gradient to mistrzostwo jak dla mnie kolorki wspaniałe rzeczywiście wyszło świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja :) Tez taki chcę... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny !!
    Wypróbuję na różu!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fenomenalny gradient w moich ulubionych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze jak maluje takimi kolorami to mam zacieki. Down ze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG! ale piękne połączenie! czemu ja na to wcześniej nie wpadłam. super kolorki ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".