wtorek, 27 sierpnia 2013

Projekt Tęcza-pomarańczowy


Drugi tydzień projektu "Tęcza".
Tym razem pomarańcz.



Zamiast cieszyć się ostatnimi dniami wakacji, siedzę pod kocem, tonę w chusteczkach i tabletkach na przeziębienie. Nie mam głowy do niczego, a do zdjęć czy malowania paznokci już kompletnie. Mimo to wczoraj stworzyłam coś, do czego mam bardzo mieszane uczucia i początkowo nie miałam tego pokazywać na blogu. Jednak nie wiem, że będę miała czas zrobić coś "pomarańczowego" w tym tygodniu, tym bardziej, ze za pomarańczą na paznokciach nie przepadam, zatem zdobienie znikło z paznokcie zaraz po kilku tragicznych zdjęciach...:)




Najpierw pomalowałam paznokcie odżywką. Gdy ta była sucha nakleiłam naklejki okręgi, firmy Sincler, coś na motyw zdobienia "moon". Pomalowałam paznokcie dwoma warstwami pomarańczy MIYO. Na palec serdeczny dodałam pomarańczowe "coś', wyglądające jak małe kamyczki (nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa). Odkleiłam okręgi gdy lakier był jeszcze mokry. Całość pokryłam topem UV od Wibo.


20 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, soczysty pomarańcz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor rzucający się w oczy już z daleka, bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek, choć osobiście nie przepadam za pomarańczą na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł bardzo fajny, również średnio podchodzi mi pomarańcz na paznokciach, szczególnie taki mocny...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolorek lakieru i zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, a z 'kamyczkami' na palcu serdecznym wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ta koncepcja half moonów. Super są! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie czuję się dobrze w pomarańczy ;) ciekawy sposób na half-moony :) wracaj do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  10. to chyba jest kruszona muszla :) bardzo fajny sp;osób na pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale to ciekawie wygląda :D świetny taki odwrócony/przecięty frencz :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Very cute and stylish!

    Peace, Mari

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się podoba :D ciekawie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".