środa, 7 sierpnia 2013

miętowy miks


33 stopnie Celsjusza w cieniu... 
Mimo, że jestem zmarzluchem, to taka temperatura jest za wysoko nawet dla mnie.
 W związku z tym postawiłam na ochłodzić przynajmniej moje paznokcie 
i postawiłam na orzeźwiające kolory-biel i miętę, a całość "ochłodziłam" matem
.

Może zwróciłyście uwagę-znów zmieniłam kształt paznokci-tym razem powrót do klasycznych kwadratów.
Do tego mam ostatnio jakąś wyjątkową skłonność do zalewania skórek-tym razem jest na prawdę bardzo brudno...:)



Najpierw pomalowałam paznokcie miętą Manhattanu, pazurek na serdecznym bielą od Miss Sporty. Później za pomocą wykałaczki, sondy, cienkiego pędzelka malowałam wzorki-na serdecznym miętową panterkę, na pozostałych białe paski, zygzaki kwiaty. Całość zmatowiłam moim nowym nabytkiem-topem matującym od Vipery.







23 komentarze:

  1. Super!
    Bardzo mi się podoba zestawienie kolorów i wzory - szczególnie zygzak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super orzeźwiające mani. Panterka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham miętowy kolor :0

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, czuję powiew chłodu ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam miętowy kolor, a mani z nim jest piękne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię mixy a twój jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, orzeźwiające zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie orzeźwiłaś dzisiejszą aurę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie taka temperatura również za wysoka ;//
    co do paznokci to świetne, takie orzeźwiające :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie kolorków super, takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham mięte i ten mix bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, ale dają po oczach, tak pięknie odcinają się od opalonej skóry!
    połączenie boskie i mix genialny, od razu orzeźwiający!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie, prosto i efektownie jednocześnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Identycznie chciałam powiedzieć!
      Świetny misz masz!! :D

      Usuń
  15. Świetne pazurki :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję!
    bardzo lubię taki błękitny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cool:) You asked me if i did wanna follow, Ja i will:) Im doing it now:)

    Kisses from Denmark:)

    http://bylouisethomsen.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".